Gå til innhold

spørr hær å jeg...litt rart spm

Gjest

Anbefalte innlegg

har spurt på 3 tri og skravlesiden men ingen svarer særlig...

er ikke sikkert noen hær vet heller... litt detaljer hær da så er man advart:P

Det lukter blomkarse av dær nede og når jeg tisser, vært sånn i flere dager nå.. har ikke sopp og ikke urinveisinfeksjon, ikke spist noe uvanlig heller som kan sette lukt..

en eller annen mente det kunne være at jeg lekker fostervann, men da ville man merka det vel?? aner ikke jeg.. har hatt litt "fuktig" undertøy men tenker jo det bare er pga økt utflod..

er så usikker og vil jo ikke løpe til jordmor og bare : det lukter blomsterspirer av muuusa miii!!!

for de som ikke vet så har blomkarse en veldig spesiell lukt, litt søtlig...

noen som aner eller har kjent lignende???

Fortsetter under...

D va noen inne på 3tri for ei stund sia som også hadde hatt ei litt sånn søtlig lukt, trur ikke at d var noe farlig.

Men e d lenge tell du skal på neste kontroll?

Kanskje du kan høre neste gang når du e på kontroll der hvis d ikkje e så lenge til, og hvis d e lenge til så kan du jo bare ringe.

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Eg ringte legevakta på en søndag i begynnelsen av svagerskapet for å høre om eg kunne ta en paracet, har også ringt en anna gang når eg hadde noe som ligna litt på menssmerter i 2tri, men d va bare de livmorbåndan som blei tøyd eller nåkka.

Så bare ring du, vesdt du e redd for at d kanskej e forstervannslekkasje, eller vesst du e urolig. Bedre at du ringe åg blir beroliga, enn at du skal ligge å uro deg.

Ingen spm e førr dum;)

hehe, blir å kalle deg blomsterbedde fra no av;p

Eg har fått en hermoride på halsen min har eg funne ut!

D bynnte som en bittebitte liten prikk, nesten som et minesprengt blodkar, og no e dn bare blitt større og større.

Pilla hull på den, og da blei den enda større!

Legen min klarte ikke å se helt hva d var for noe, og måtte tilkalle en anna lege, som heller ikke visst va d var for noe.

Så no har eg fått sånn antibioktika krem som eg må smøre på, også skal dem brenne/skjære den vekk etter fødseln.

D e liksom ei slags vorte som først e fylt me blod, også har den et ekstra lag over der igjen som er fylt me vanngreier, som ikke e heilt ei vorte lignanes...litt forvirranes..(kanskje litt ekkelt å høre om, men jaja)

Så eg har kalt den Hermoriden Rolf:)

Og vi har no klart å bli gode venna etterhvert;p

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...