Gå til innhold

Jeg er gravid!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom litt brått på, men det er jo en god nyhet. Det er andre gangen jeg blir gravid på første forsøk!

Det jeg egentlig lurer på er når dere var hos legen til første kontroll? Siden dette er mitt andre svangerskap føler jeg at det ikke er noe poeng i å løpe dit med det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har det ved å bli gravid på første forsøk hver gang istedenfor vi som må slite. Huff. Grattis og good luck

Skrevet

Hei! Jeg er gravid for tredje gang, termin 25des. Jeg skal til første lege besøk i juni. Da er jeg ca.12 uker, så lenge alt er normalt trur jeg ikke det er noe hast. Er ikke så mye legen kan gjøre uansett så tidlig i svangerskapet.

Skrevet

¨Gratulerer.

Jeg synes det er veldig greit å lese om noen som har det lett og som det går bra med her og. Viktig at forumet får med alle sider, og ikke bare de som sliter- det skremmer vekk mange som er her for første gang.

Skrevet

Jeg beklager virkelig om jeg støtet noen, jeg ble bare så overasket.

På en annen side synes jeg dette bør være et forum for forventninger og glede.

Når jeg var gravid første gang, ble jeg helt vettskremt av å gå inn her noen ganger, men tror jeg blir mer trygg nå som jeg her værrt igjennom dette en gang før.

Jeg tar det på ingen måte som en selvfølge at jeg blir gravid med en gang, for jeg er fra en familie med en lang rekke slitere.

Så til alle dere som nettopp har funnet ut at dere er gravide: Gratulerer! Jeg gleder meg til å dele erfaringer, gleder og bekymringer med dere!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg var hos legen i uke 9, men jeg er gravid for første gang.

Skal til jordmor i uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...