Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg beklager at jeg lot mitt sinne, hormoner komme i forum.

Men jeg hadde ikke reagert vist dette kom i forum men når de skriver privat så synes jeg det var og gå over streken og det er ikke første gang de to har skrevet privat post.

*så jeg legger meg flat og beklager*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hopper på flate mamma270974* :P

måtte bare :P hehe...

Skrevet

Det beste hadde vel i grunn vært å svare de to det gjelder med en privat melding tilbake...

Skrevet

Synes du har all rett til å 'ventilere' jeg. I detopprinnelige innlegget ditt er det ingenting som ikke er rettet mot de to spesifikke personer som sendte DEG post, så jeg synes ikke noen har noe å klage over eller ta seg nær av her på forumet jeg. Ikke din feil at alle andre legger alt mulig rart i det du sier og at diskusjonen tar alle andre retninger:)

Skrevet

Synes dette var veldig tøft gjort av deg. Vi kan alle bli såret og dermed kanskje la ordbruken bli litt mindre diplomatisk i ordbruken enn vi burde. Men ikke alle har guts til å be om unnskyldning i ettertid.

Alle gode ønsker til deg! :-)

-Og allermest ønsker jeg deg en varm og god liten bylt å holde i armene i 2008....

KLEM

Skrevet

Turbotrollet ♫

Nå synes jeg du skal gi deg...

Nå legger hu seg flat og sier unnskyld...

Og så begynner du å fortelle henne hva hu burde ha gjort..

Alle har sin egen måte å gjøre ting på..

Er det rart det blir krig her i verden...

Fy fanken for noen mennesker

Skrevet

MeLittle... har ikke alle lov til å si meningen sin her inne da????

Skrevet

Jo, jeg har ikke sagt at det ikke er lov jeg...

Men når noen ber om unnskylding så setter du deg da ikke ned å forteller henne HVORDAN hu skulle HA GJORT DET..

det er for seint nå uansett... hu ber om unnskyldning...

Skrevet

Ikke tenke på det mer=) Men andre ble nokk litt mere revet med og lot det g litt for langt.. kjente jeg ble provosert av det..

Du er tilgitt=)

;)

Skrevet

Er ikke saa mye her inne og skriver, men leser en del.

Men naa vil jeg bare faa sagt at jeg var helt enig med deg i det innlegget du fikk saa mye pepper for.

Og jeg synes ikke du har noenting aa legge deg flat for.

Var mange paastander ute og floey, og jeg synes ikke de verste kom fra dere som har proevd lenge, for aa si det saann. :)

*trekker meg stille og rolig tilbake til Krangle*

Skrevet

Sender deg en kjempeklem mamma270974!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...