Gå til innhold

April: da vant vi i barnehagelotteriet....

Anbefalte innlegg

her i Ålesund er det håpløst å få bhg-plass. Så det hadde jeg nesten gitt opp. Men i ettermiddag så ringte de fra en familiebarnehage å tilbydde oss en fulltidsplass. Må innrømme at jeg igrunn har litt dårlig samvittighet siden jeg snart får nr 2 og av den grunn skal være hjemme. Det er jo slik rift om plassene... Men samtidig så tilbydde jeg meg å dele plassen 50-50 med noen andre men hun styreren ville bare gi meg fulltid eller så gikk plassen til noen andre. Syns igrunn det er litt mye, men samtidig så har jeg da friheten... Snuppa er jo supersosial så hun er klar som et egg for å begynne i bhg.... Vel var ikke noe spesielt jeg ville, har bare litt dårlig samvittighet....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9259565-april-da-vant-vi-i-barnehagelotteriet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo bare sånn det er...Du har jo tilbudt å dele, men når de ikke vil det, så får det bare bli sånn. Du har gjort ditt da, syns jeg. Og det er travelt å ha begge hjemme, så kanskje du ikke angrer og har dårlig samvittighet når minsten kommer... :) Skal innrømme at det er tider da jeg skulle ønske vi hadde litt mer avlastning, så jeg får skikkelig tid til Sindre, og husarbeid. Nå henger alt på halv åtte her føler jeg..men jeg kan nok effektivisere meg mer for å få gjort mer og, men det er ikke så lett, når snuppa hele tiden henger i beina på meg, og skal hjelpe..

Så, tror det skal gå bra med samvittigheten på sikt..hehe.. Hun trenger jo ikke være der fulltid alltid heller...

Det er godt å høre.... Nei det vil ikke være aktuelt å ha henne der 8-16 5 dager i uka...stakkars lille pia mi. Men det verste av alt er at hun sikkert kommer til å stortrives... Det kan bli litt godt å vite at jeg kan ta nattevåk uten å bli helt "kake". Dersom ungene skulle rote på natta og jeg i tillegg skulle passe på begge to på dagen uten å få en liten dubb ja da hadde jeg blitt helt knekt tror jeg.... Det er jo lov å si opp plassen dersom ting skulle forandre seg, hehe tror ikke de har problem med å få unger det er 400 på venteliste...uff stakkars foreldre de må jo være helt fortvilte... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...