Gå til innhold

Kveldskvalm?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som er kvalme på kvelden? men helt fin på morgenen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir kvalm omtrent på samme tid hver ettermiddag, og så varer det litt ut på kvelden. Kjenner ingen verdens ting på morgenen - men det er egentlig veldig greit med tanke på jobb :)

Skrevet

Hos meg kommer kvalmen i bølger, fint spredd utover hele dagen : ) Er ekstra ille om morgenen og kvelden..

Skrevet

Jeg har det når jeg står opp om morgenen, i ett tiden kommer en ny bølge som varer et par timer. Så kommer ennå en bølge i fire-fem tiden, og neste kommer i åtte-halv ni tiden, og den siste varer til utpå natten!!!!

Skrevet

kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg omtrent. Litt bedre på kvelden så da får jeg i meg litt mat også. Ellers er det bare magesyre som kommer OPP hele dagen..:S

Skrevet

jeg var stort sett kvalm hele dagen, men fant ut at det ble veldig forsterket når jeg var sulten. så jeg endte opp med å gå og spise litt salt kjeks jevnt over hele dagen. lett å få i seg selv om du egentlig ikke er så sulten. kvalmen min gikk heldigvis over etter uke 8. brukte sea band fra apoteket. koster 149kr. ellers får du afipran av lege:)

Skrevet

Ja, det begynner alltid før jeg skal lage middag og varer helt til jeg skal legge meg. Er alltid fin om morningen, og blir bare kvalmere og kvalmere utover dagen. Ugh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...