Gå til innhold

Vending av babyen (samme som 3. trimester)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan vending av baby foregår? Er det pga smerter at flere sier at de ikke ønsker dette? Setter pris på alle svar som kan opplyse meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme... Har fått time til vending på mandag, men håper i det lengste på at babyen skal snu seg selv.. Har vært til akupnktur og det ble mye bevegelse etter det, men tror ikke h*n har snudd seg...

Vil så gjerne føde "vanlig" og har skrekken for KS, så jeg er VELDIG spent på hva som skjer på mandag!

Skrevet

Lykke til på mandag, og kom med oppdatering! Lurer på selve prosessen, syns det er lite info der ute... Vil også gjerne føde "vanlig", men jeg har heldigvis ennå en stund på å å overbevise den lille om at h*n ligger helt feil vei.

Skrevet

Det skal være noen innlegg lengre ned her på seteliedebatten: søk på vending i forumet så kanskje dere finner det - skal se om jeg kan finne og dytte!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

hei! var til vending i dag! fikk først drypp i 1,5 t ,for å slappe av i livmora,så satte en lege og ei jordmor i gang. det var litt ubehagelig,og føltes litt voldsomt,men var ikke vondt.

Skrevet

jeg skal på vending neste uke.er det noen som har gjort dette på riksen??hvordan gjør dem det der??kan man velge ks ??

Skrevet

var snuinga vellykka? Jeg skal til Bærum om to uker hvis ikke tulla mi har snudd seg og prøve å vende. Lurer på hvordan de gjør det der..

noen som har erfaring fra Bærum? Er i uke 35 nå så den lille kan jo ennå snu seg - så jeg krysser fingrene for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...