Gå til innhold

vendbart håndtak?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en teutonia spirit til vår første, og var det en ting jeg skulle ønske jeg hadde hver gang jeg var ute og trillet når det var sol så var det vendbart håndtak.

Noen som vet om hvilke vogntyper som har dette?

Noen som kan anbefale med merke?

tusen takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange vogntyper som har det. Jeg har city cross uten vendbart, men hadde veldig lyst på før jeg kjøpte den vognen, så da sjekket jeg endel.

Jeg kjenner til disse med vendbart:

Emmaljunga sport combi

Emmaljunga edge duo med sport understell

Emmaljunga cerox

Emmaljunga city cerox360 (svingbare hjul foran)

Teutonia mistral

Teutonia prestige

Teutonia mistral s (svingbare hjul foran)

En av brio vognene

En av hartan vognene

Mulig at bugaboo har (?)

På min runde i div butikker fikk jeg høre at vendbart håndtak innebærer en "svakhet" i understellet, ved at det er bevegelige deler. Hvis jeg skulle ha med vendbart ville jeg personlig derfor valgt vogn fra et kvalitetsmerke.

Skrevet

jeg skal ha simo kombi m vendbart håndtak.. Kjenner to andre som har den, og de er kjempe fornøyd... :) dvs, hvis man liker simo vogna så klart..

Skrevet

hehe, glemte simo i oversikten. Men så liker ikke jeg simo da:-)

Skrevet

...Ups

Teutonia Mistral

Teutonia Prestige

Brio Happy

Brio kombi (og sikkert duo)

simo kombi (og sikkert duo)

Skrevet

Tusen takk for tips og kjempe fin liste jenter!

stor takk!

da skal vi ut og shoppe ny vogn til nestemann tror jeg.

Lurer på om det er ok med bare en søskenstol eller brett jeg når nestemann kommer, da er min første snart 2 år. Trenger vel ikke søskenvogn da? eller?

Hva ville dere ha gjort/kjøpt?

Skrevet

har bare den ene ennå jeg, så har ikke personlig erfaring;-) men jeg ville kjøpt en vogn som du ønsker med vendbart håndtak, og så en billigere (jogge)vogn hvor du kan sette inn en softbag, hvis du har behov for å trille begge (blir vel mindre og mindre behov for det). Blir vel litt voldsomt å kjøpe feks twin cerox til 6500 el noe, bare for noen få turer og så må du alltid slite med en stor bred vogn når du bare skal trille babyen.

Skrevet

smart, det er nok sikkert beste løsning. tenkt litt på det at det ville være tungvint med tvillingvogn.

så kan vi bruk en billigere vogn de gangene vi vet vi skal på lang tur og eldstemann trenger å ta seg en lur også:)

Skrevet

Min tante som jobber på babyshop, anbefaler IKKE Simo med vendbart håndtak! Det er pga det er noe med den mekanismen som er veldig dårlig, og det kan ende med at man ikke får slått sammen vogna! Bare et tips!

Skrevet

Det samme hørte jeg i går fra ei venninne, hun mente det samme om en av teutonia vognene men jeg husker ikke hvilken av modellene det gjaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...