Gå til innhold

Rare tanker


06,07 og spire nr 3 i 2010

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr 2 og jeg hadde de samme tankene da også. Det de hele går ut på er at jeg er redd jeg tror at jeg innbiller meg at jeg er gravid.hehe.

Jeg har tatt test, den var positiv, jeg er kvalm om morningene og spyr, jeg er 1 mnd over mens termin, har fått super lukte sans, og blir dårlig hvis jeg ikke spiser regelmessig.hehe.

Så jeg er jo gravid, men alikevell tenker jeg , gud hva hvis jeg innbiller meg det. Jeg skal ikke til legen før 18 mai, men føler meg så dum.Iallefall nå som jeg ikke er førstegangsfødende heller.hihi.

Jeg drømmer også mye, drømte at min mann var utro og var blitt homofil:)haha.Hva er det for noe å drømme da?gud.hehe.

 

Er det noen andre som også har hatt slike tanker at en er redd en innbiller seg at en er gravid?

Gleder mg til undersøkelsen hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenkte sånn i begynnelsen. var redd jeg bare hadde drømt det eller noe...hjalp en del etter jeg var hos legen og fikk utfylt helsekort, o0g var hos gynekolog og tok innvendig ul. var moro å få se. selv om det ikke var så mye. var jo da bare 6+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...