Gå til innhold

Rensekur?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei venninne prøvde nettopp den c24 kuren og ifølge henne smakte den olje/grapejuiceblandinga helt forferdelig! I tillegg satt hun stort sett på wc og ble utrolig sår til slutt så hun anbefalte den ikke.

Selv har jeg prøvd bio-drain,kjempestore tabletter som smakte gress/pellets. Men om de virket? Aner ikke, merket ingenting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd C24, og det er sant at olje/grapejuiceblandinga smakte helt forferdelig!! De andre blandingene er også fæle, satt på wc i 3 dager, fikk samme problem som venninnen til "Mamman til 3 lykketroll",

helt utrolig sår! merket heller ingenting annet, så jeg kan heller ikke anbefale den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C24 er kjempe bra. det at du sitter på do er jo meningen med hele kuren. Du skal rense tarmene for "gammel shiiit".

 

Du får ikke det ut på annen måte enn den veien ;)

Flere kg kan ligge lagret i tarmene dine. anbefaler den , MEN kjøp slike kapsler ti å ta etterpå... ja det var det de het da. Husker ikke i farten, men på helsekosten vet de hva det er. Et par dager du bør ta noen kaplser for å gjennoppbygge motstandssaker i tarmene etter en slik kur.. He-he står helt stille her ..

 

Bit tenna sammen . kuren er over på 24 timer. Bio Drain etc går over lenger tid.

 

Kommer vel på det i løpet av morgendagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring fra c24. Klart at det smaker vondt og at man blir sår av å sitte mye på do, men det er det verdt. Det er jo tross alt bare snakk om 24 timer med ubehag. Dagen jeg var ferdig med kuren var magen flat og hud og øyne glødet :) Pangstart på slankekuren!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...