løveprinsen <3 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hei hei jenter. Vi har kanskje litt lett for å bli litt paranoide i denne prøvetiden, og jeg er definitivt en av dem. Har IKM i morgen men tok en EL test i morges. Den var klart positiv. (har hørt EL tester kan brukes til å se om en er gravid og det var det eneste jeg hadde i huset) Fikk senere tak i en graviditetstest og der kom en svak, svark, svak, svak strek. Ha tror dere det kan bety?? Må kanskje nevne at jeg hadde en ma for litt over en mnd siden. Håper dere vil sende meg et svar, uansett hva dere tror.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 en svak strek er uansett en strek!! gratulerer vil jeg si da
Brunetta =) Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg tror også at jeg kan si et bitte lite gratuleerer her. =)
Lille Trille* Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Så spennende! Tror nok du er gravid. At streken var veldig svak, er jo ikke så rart siden det er før IKM og du ikke testa med morgenurin. Derfor prøver jeg meg med et lite gratulerer! Og håper du får en sterkere strek om en dag eller to. Lykke til videre!
løveprinsen <3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Så hyggelig at dere er så positive. Vet ikke helt hva jeg skal tro selv ennå. Tror dere ikke det er kluss med syklusen etter MA da? At det er det som gjør testene så teite..
Lille Trille* Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Mange får ustabil syklus etter MA, men jeg tror ikke at det er noe hcg igjen etter forrige graviditet nå. Derfor skulle ikke det ha noen innvirkning på graviditetstesten (men hvis det bare hatt vært el-testen som var positiv, kunne du selvfølgelig ha hatt el nå)
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 hei... du er nok mest sansynlig gravid. :-) men eg ville tatt en ny om ca en uke bare for å være sikker
løveprinsen <3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2007 Om Tr ikke kommer i løpet av helga må jeg nok teste igjen ja. Det kan jo faktisk være at EL er utrolig sein og at det er skikkelig kluss i syklus her. (håper ikke det da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå