Gå til innhold

Åååå, hvorfor passer det aldri å bli gravid ?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker sånn at det er bare å sette igang. Det passer aldri 100 % uansett, alltid noe "viktig" som kommer i veien. Men dersom man blir gravid ordner det jo seg som regel alltid;)

Får håpe du finner ut av det, ønsker deg hvertfall lykke til:)

Ikke planlegg! Det her er ting som ikke nødvendigvis LAR seg planlegge engang! Jeg hadde planlagt et mai/juni 2006 barn. Ble gravid men 2 ganger har det ikke blitt noe av. Jeg må innrømme at det ville være fryktelig upassende for meg å få barn i desember, januar eller februar, (jobbmessig..) men vi prøver like mye, og håper like intenst hver måned. Har IKM i morgen (isåfall termin i januar) men negativ test og spotting sier vel alt om hvordan det der går...

Iallefall...det passer igrunn sjelden å få barn men man angrer jo ikke når man har fått dem! :))

Det har ikke 'passet' for oss heller de siste 4 årene, men jeg er evig glad for at vi ikke har utsatt å prøve, fordi det har jo ikke blitt noen barn til nå likevel....Det passer forsåvidt ikke akkurat nå heller som jeg er på jobbjakt, men det d......ter jeg i for jeg tar ikke sjangsen på å hoppe over en eneste potensielt fruktbar fase:)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...