Gå til innhold

Heisann:=)hvor mange barn har dere fra før?

mamma til 2 små:=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå var du heldig, jeg har 5 barn og venter nr.6. Jeg begynte ikke før jeg var 31, da.

Å ha en stor familie betyr for oss mye liv. Mye leven og mye kos. Ungene har alltid noen å krangle med, og alltid noen å være venner med. Og vi er aldri arbeidsledige. Vi synes egentlig alt går veldig greit, kjenner nok av folk med 1 og 2 unger som stresser mye mer enn oss. Stikkordet er nok orden og organisering. Når alle skal ut kl.8 om morgenen nytter det ikke å ha kaos i klesskap og skohyller. Vi redder oss veldig på orden og rutiner. Vi har aldri hatt barnepass fordi vi ikke har familie som stiller opp eller er interessert, men har du muligheten til litt avlastning i ny og ne så er jo det er +.

Eneste negative jeg kan komme på er reaksjoner fra omgivelsene. Sliter med det nå også, folk forstår liksom ikke hvorfor folk vil ha 6 unger....kan umulig være planlagt. Litt sånn når det gjelder reiser og bestillinger også. Kan ikke bare gå inn på nettet og bestille flybiletter eller hotellferie. Det stopper som regel ved 2-3 unger. Litt ekstraarbeid, men det går alltid.

Bare spør hvis det er noe du lurer på.....lykke til med familieønsket ditt!!

Å så kjekt å høre om din erfaring:=) Jeg sjønner faktisk ikke at folk ønsker å slå ser til ro me 2-3:=)

kan jeg spørre-jobber du utenom?

kan heller ikke fatte at noen kan se negativt at folk ønsker seg stor familie-jeg personlig verdsetter det kjempe høyt...

Jeg blir nesten nødt for og gå hjemme men blir fortvila pga

jeg frykter litt at folk vil se ned på meg av den grunn:=(

min jobber i nordsjøen så da tror jeg ikke jeg orker og jobbe -samtidi ha mange små barn alene

ønsker og jobbe som mest mulig når han er hjemme for da kan jo han ha ungene-men da blir det å jobbe som assistent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...