Vladimir og Estragron Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har alltid hatt en veldig treg utdrivningsrefleks.... Når puppene er heeelt fulle tar det gjerne ett minutt før melka kommer, men når de er litt sånn halvfulle kan det ta opp til fem minutter. Jeg fullammet gutten min til han var seks måneder og senere har han alltid fått mm FØR måltidene, og på natten. Slik har jeg opprettholdt en god melkeproduksjon. Gutten er vant til å måtte vente en stund til melka kommer, men han blir lett frustrert og gir opp dersom det går veldig lang tid. Nå er han snart ti måneder, og jeg tenker å snu måltidsrytmen slik at han får fast føde FØR mm. Tenker også å legge inn et brødmåltid slik at han kan få i alt fire måltider. Men hva kommer til å skje med utdrivningsrefleksen min dersom melkeproduksjonen går drastisk ned? jeg drømmer om å få til å amme gutten bare kveld og morgen til slutt, men da må han vel sutte i evigheter før melka kommer. Foreløpig drikker han ingenting annet enn melk... Han kan ikke engang drikke av kopp eller flaske. Spiser masse grøt og middagsglass, da. Hva kan man gjøre med en treig utdrivningsrefleks? Er det bare den nesesprayen som hjelper? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9257203-betyr-dette-slutten-p%C3%A5-ammingen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomman Skrevet 11. mai 2007 #2 Del Skrevet 11. mai 2007 på selve utdrivningen kan du prøve noen trisk selv og - varme på brystet og stimulere brytvorten ved rulle og stryke på brystvorten før tillegging. Hjelper ikke dette er syntocinon nesespray på resept- trenger ikke time - bare ring. Tar man 1200mg lecthin pr dag vil melken og kunne renne lettere ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9257203-betyr-dette-slutten-p%C3%A5-ammingen/#findComment-9268634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå