bente69;) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Nå i kveld sånn ca klokka 1915 fant faenskapet på at hun skulle komme på besøk denne pp også. Så da er det bare å deppe en dag eller to igjen, deretter kaste seg med frisk mot inn i neste pp, den 25 i rekken*sukk* Trøster meg nå med at mange blir gravide i pause mnd med pergo også, selv om jeg hadde fortjent en premie etter all den kvalmen jeg har hatt denn pp pga pergo'n. Men vi går en fin mnd i møte, først er det en uke på Mallorca fra søndagen av. Noen få dager etter vi kommer hjem har kællen bursdag, så den første helga i juni er snuppa 3 år. Så kommer husmorferien min, vi er 4 jenter som skal på tur til Hvaler den andre helga i juni. Da skal jeg kose meg med god mat og godt drikke(om tanta finner veien hit igjen), slappe av og nyte en helg uten mann og barn. Det er faktisk den første helga jeg har helt alene uten mann og barn, gleder meg vilt til det. Før jeg vet ordet av det har jeg jo ikm igjen. Beklager at jeg måtte skuffe dere denne pp også, men jeg(vi) gjør så godt vi kan, da er det ingen som kan forlange noe mer:) Ha en strålende kveld jenter, jeg er kjempe glad for at jeg har dere, takk for at dere finnes:))) Klem
martine68 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Åååååå nå tror jeg snart det er på tide å be til høyere makter altså. Er det mulig? Kan det være så fordømt vanskelig å svømme noen cm innover og så ta til høyre eller venstre. Nei Bente, det må da i det minste finnes en eneste en der som har medfødt retningssans. Du får riste tanta av deg og dra til syden med tro på at sol og sommer gjør dere begge godt. Skal se litt Sangria og grisefest får fart på sexlivet og svømmerne :-) trøsteklem fra
evigoptimist Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ja,ja-....... når hun først hadde bestemt seg for å komme var det vel greit at hun kom nå, slik at du får noen tanterfrie dager på ferien...? Nå kan du også nyte god vin, uten dårlig samvittighet ¨på ferien! Kan ikke gjøre så mye annet enn å krumme nakken og begynne på ny frisk igjen...... Ikke mist motet : Dette SKAL vi klare;-) ))))))) trøsteklemmer ((((((((((
bente69;) Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Lurer på om jeg ikke må begynne å gå i kirka på søndagene og hos de andre trosamfunnene ellers i uka. En annen ting jeg lurer på er, hva er egentlig poenget med å gå mnd etter mnd?? Jeg har hatt tro på sjebnen, men nå vet jeg ikke lengre. Jeg skal kose meg både sangria og san miguel:)) Gleder meg til late dager med sol og strand. Lurer på hvordan vi klarer å planlegge så dårlig, tenk tanta er med på sin tredje sydentur på 8 mnd*grr* Det værste er at jeg blør så kraftig, proppen rekker så vitt å komme inn, før den må byttet ut igjen. Så strandliv er ikke det optimale når tanta er på besøk, bleier passer bedre. Men tanta skal ikke få ødlegge turen vår!
Modesty Blaise Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Uffa Bente. Det var som pokker og! Jeg som hadde tenkt vi skulle gå over i 1.tri sammen! Kos deg med San Miguel og Grand Prix. Ikke for det.....jeg har IKM søndag og har fjeset fullt av kviser som en annen tenåring og murringer allerede....ser dårlig ut med full fart til 1.tri her og...så vi får drøye oss en måned til. Stor klem
gull-ønske Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Bente! Sender deg en trøste-klem. Etter maaange eksempler her på bim har jeg stor tro på deg i neste pp. Nyt ferien og gled deg!
Beth Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 For ei møkkatante du har, Bente! Du får ha ein fin tur til syden, da! Klem frå
Siri70 Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Håper den dritt-tanta di er av det slaget som drømmer om langtidsopphold i sydligere strøk. Du får ta henne med til Mallorca og be henne bli der!!!
skifer Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Der kom skiten ja..bare ventet for å plage deg drittkjærringa..*knurr* (((((Mange klemmer til Bentemor)))))
skifer Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Assa bare så du ikke misforstår,det er TANTE som er drittkjærringa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå