proud mama Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 huff.. nå er det leenge siden jeg har vært her inne.. sånn det går når man flytter til en plass med ustabilt trådløst nettverk! Hvordan går det med gjengen her inne? noe jeg har gått glipp av i det siste? Her i huset er samboer enda ikke klar.. han holder seg fremdeles til at vi skal bli prøvere om 1 år å 4 mnd. men jeg har vært flink å ikke nevnt temaet i det siste, men han har tatt det opp da. I retning "denne leiligheten passer det å ha barn i", "hvor mye koster barnehageplass i mnd?" osv.. det er jo en forbedring synes jeg iallefall, men tør ikke ha forhåpningene oppe til at vi blir tidligere prøvere.. ha en koselig kveld videre til alle sammen! klem
Stinemoj Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Det er jo et par skritt i riktig retning det da!! =) Høres lovende ut Her står ting på stedet hvil, eller snarere et skritt tilbake.... Har bestemt meg for å ikke ta opp temaet på en stund, ihvertfall så lenge jeg klarer! Evt. til han tar det opp selv! Men det kan jo ta sin tid vil jeg tro =( Begynner å venne meg til tanken med å vente et års tid iallefall da... Få kjøpt oss ordentlig leilighet osv.... Synes egentlig sånne ting som det kunne vært ordnet alt, helst i går =P hehe... Men sånn er det nå ikke...! Tror ikke du har gått glipp av så altfor mye her inne! =) Tror de fleste har vært litt av og på nå som sola har kommet fram og folk er mer ute... Uansett da, god (før)sommer! =) Håper ting går enda mer i riktig retning hos deg! =) Hold oss oppdatert! Klem
proud mama Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 okei så det går for sakte på din side å. ja det e ikkej enkelt å la være å ta opp temaet.. mitt mål e å konsentrere mæ så masse med arbeid å andre aktiviteter at jeg ikke har tid til å mase nei, merkelig det der at man helst skulle ha gjort ting i går! men noe må jo gjøres i dag å i morgen uansett skal holde dere oppdaterte ja. God førsommer til deg å!
Stinemoj Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Da er vi to om det! Prøver å fylle opp timeplanen min så fort som mulig =P Hehe... Da har jeg ikke tid til å mase jeg heller... =) Foreløpig så funker det... men det gjør nok ikke det i lengden vil jeg tro! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå