Gå til innhold

OTH-eksperter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på en norsk oth og amerikansk? Hva er forskjellen de siste årene? (Er det like greit å kjøpe 06modell på salg osv...) Hva er vekten? Noen som har fått sendt en oth med post fra privatperson fra usa og vet prisen på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Elendig mamma- Prinsesse 19/9;

Først av alt må jeg spørre om nicket ditt (gjorde det på et annet innlegg her også...), skal det stå ELENDIG eller mener du ENDELIG???

Jeg trodde ikke det var noe forskjell på de OTH i USA og her, kun navnet, der borte heter den Mointain Buggy tror jeg.

Forskjellen på 06 og 07 modell er vel at det er andre hjul, ekstra støtte til der hvor man kan regulere håndtaket, kommer ikke på mer i farta.

Min svigerinne har 06 og jeg har 07 - ikke noe nevneverdig forskjell, så du kan liksågodt kjøpe en 06 mod på tilbud, har forstått at OTH er mye billigere "over there"..... ;o)

Vet dessverre ikke noe om forsendelse fra USA og priser!

Skrevet

Hei barney:)

Husker jeg deg fra bim tro? Kan det ha vært ks-deb?

Jeg var Endelig mamma, men har visst blitt Elendig mamma, hehe... Bare litt moro i grunnen;)

Hva slags farger har du sett forresten? Kikker på rød jeg, litt sprek farge:)

Skrevet

Heisan!

Ja, hang mye på bim før, eller nå er jeg tilbake igjen, er gravid!

Har tittet innom KS debatten til tider, måtte ha et planlagt KS i 11/05!

Har du tittet inne på www.babyjungle.nl? Der ser du fargene ganske godt - men det er kun 2007 modellene. Den rød ser kjempe fin ut, har aldri sett den "live" vel og merke. Vi er ikke fullt så spreke, ble en blå på oss (mannen min fikk velge...)!

Skrevet

Næmen gratulerer!

babyjungle ja, hadde glemt den siden jeg.. Er de prisene i Euro eller? For har funnet en rød til færre dollar, og dollaren er vel oftest billigere enn euroen...

Bestilte du derfra? Hvordan gjøres det med tollvesenet og mva?

Dette blir tilleggsvogn, har en fargenøytral allerede;)

Skrevet

Ville bare nevne at jeg har en rød OTH, og det er en flott farge (synes jeg da..). Det eneste er at jeg blir litt lei av fargen innimellom, så neste gang jeg kjøper vogn blir det nok sort ja;-)

Skrevet

vi har bestilt brun babybag (kun på 07 modellene tror jeg) og svart sportsdel. Bestilte i april på Fru Lyng, men får ikke alt før 19 juli (termin 8 aug.... håpe det holder, og at vogna ikke blir forsinket. Sendes jo fra New Zealand).

En forskjell jeg vet om på 06 og 07 er trekket til babybaggen.

06 har glidelås, og 07 har knapper, skal visst være bedre med siste.

Ja, og så er trekket over hodet (skjermen) på babybaggen mer polstret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...