Gå til innhold

Desember: Mannfolk!

Anbefalte innlegg

Klarte endelig å komme meg til frisøren for et par uker siden. Og da hadde jeg ikke klippet meg siden dåpen til HM!!! Så det trengtes, kan man si. Har langt hår, og bestemte meg for å klippe godt av det. Gubben liker helst langt hår på jenter, så han ville jo helst jeg ikke skulle ta så mye.

Jeg somla meg til frisøren, satt to timer i stolen, klippet det godt opp og stripet det. Ganske stor forandring, med andre ord. Ble strålende fornøyd, og kommer glad og fornøyd hjem. I det jeg kommer inn døra, møter gubben meg. "Oi! ja, ja" var alt han sa! Og så går jeg videre inn i stua der jenta vår sitter. "Mamma! Hva har du gjort?" Gud, hvor kjekt det er å komme hjem med noe nytt i dette huset! Seinere spør gubben, "Hva skulle jeg si da?" LYG nå da! svarte jeg, hehe. Han prøvde å si at jo, det var jo fint, litt uvant. HAHA, svarte jeg, nå er det for seint!

Hehe, stakkars mann, lettere fortvila over den misfornøde kona

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9256483-desember-mannfolk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,He

Høres ut som han er ganske lik gubben min. Han har i vært fall forkjærlighet til jenter med langt lyst hår. Da vi ble i lag tilhørte jeg den kategorien, men etter som årene har gått har håret bare blitt mørkere og mørkene, og pga slitasje på håret og at mye er mistet pga svangerskap og amming, har jeg måtte klippet det kortere enn jeg gjorde før.

Han bruker nesten aldri å kommentere håret mitt, men her om dagen så kommenterte han at det så litt livløst ut, så jeg har tenkt at jeg også kanskje må ta meg et besøk hos frisøren.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9256483-desember-mannfolk/#findComment-9289550
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...