Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere jeg blir så sinna, her får jeg post fra to stk som har prøv i 1 pp, og her sitter det folk som har prøvd fra 1 år og opp til 4, fy fingeren tenk dere om dere to som har sendt meg post om hvor lei dere er, og at dere har tatt 5 tester på en uke

*shut up*

*sorry men blir bare så sint, tenk dere litt om da ikke bli hysterisk selv om dere ikke blir gravid på første pp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En idiot kan du være selv. Her ikke her man skal støtte hverandre og dele tanker uansett hvor mye man har forsøkt?

Skrevet

man sitter ikke å forteller at man er så sliten og lei seg for man har prøvd engang og ikke blitt gravid, det sitter folk her som har hatt 30 pp og ikke blitt gravid

Skrevet

synes den der var drøy ja.

om man har prøvd 1 pp eller 40, så sier ikke det så mye om hvor mye man ønsker denne graviditeten.

disse som synes det er tøft så tidlig kan jo ønske dette så sinnsykt sterkt, og har ventet lenge på å få muligheten, og dermed litt ekstra spenning osv.

jeg husker jo selv jeg, hvor mange gravi tester som gikk med de første pp mine..

hvis du ikke liker at folk sender deg post, så får du heller skrive en litt mer hyggelig tilbakemelding til dem å si ifra.

det å slenge det ut på forumet her synes jeg var sinnsykt teit gjort.

*blei sinna nå*

Skrevet

helt eni mamma270974,man e jo itj slitn etter 1pp liksom....har hatt 7pp æ no,ty d e bra å æ:)

Skrevet

mamma270974:

det er sinnsykt mange av de her for tiden ja!!

skulle vært et eget forum som het

"de som tror det tar 1 mnd å bli gravid og som desperat tester hver dag uten å innse fakta..."

stakkars,de vet jo ikke bedre,men det kan bli litt vel mye til tider.

kanskje vi burde lage en info tråd der det står at det er HELT VANLIG å bruke opp til 1 år på å bli gravid...??!

Skrevet

Jeg synes faktisk du er ganske usympatisk nå. Det er kjempesynd at du har slitt lenge med å bli gravid, men det er klart man er utålmodig når man først har bestemt at man vil prøve på baby. Sier du at jeg ikke kan dele bekymringene mine og tankene mine her inne? Er det du som bestemmer her inne på BliGravid?

Skrevet

hvor slitsomt kan det være å ha prøvd i 1 mnd?

de kan jo umulig overleve 30pp.....

Skrevet

ja vet du når de skriver post og foteller hvor sliten de er etter å ha prøvd en mnd, det synes jeg er grusom. det sitter så mange her inne som sliter veldig med å bli gravid og da synes jeg ikke man kan begynne og syte etter en pp og fortelle at man kjøper seg fattig på graviditets tester. beklager utbruddet mitt men synes det bare var helt teit.

*klem*

Skrevet

Beklager men jeg trodde dette var et forum hvos vi støttet hverandre i gleder og skuffelser. De som nettopp har begynt å planlegge baby og de som har forsøkt litt lengre. Hvis det skal være klaging hver gang jeg skriver ett innlegg bare fordi jeg har forsøkt i 1 pp, vet jeg ikke om dette er siden for meg gitt.

Skrevet

det er ikke sikkert hun sikter til deg personlig...føler du deg truffet??

det finnes noen her inne som skriver 10 innlegg om dagen om alle mulig ting som de lurer på kan være et symptom,de tester i ett og finner så

ut at det er 1 uke til el....

det ligger flere tråder ute med info her.

er det noe man lurer på så går det an å se på de trådene før man spørr,

kan bli MYE av det samme...

alle ønsker like mye,har ikke noe med det å gjøre,men det går an å være

litt realistisk og bruke sunn fornuft å tenke med.ikke alt behøver å bety

noe,ikke alt er et symptom.

og som jeg skrev lenger ned her så er det helt normalt å bruke opp til 12pp

før den sitter,så å begynne å syte etter 1 pp......

Skrevet

mamma25 det var ikke til deg!!!! det er to stk som skrive privat post og ikke i forum. beklager vist du trodde det var til deg

Skrevet

Det er bare enkelte som ikke har sosiale antenner!!Tror rett og slett de ikke skjønner det jeg .At det kan faktisk kan virke litt hysterisk for andre at man blir deprimert etter å ha prøvd i kun (ja jeg sier KUN) 1pp. Har selv venner som har blitt gravid på første forsøk. Bestevenninna mi venter nr 2 som også satt med en gang, MEN hun er veldig omtenksom og 'gnir' det ikke inn fordi hun har.......JO NETTOPP....Sosiale antenner!!!

Skrevet

kanskje den ikke er det.

kanskje vi skal starte et forum der alle må skrive og svare det du vil

hele tiden?

kanskje du burde bruke tiden din på sønnen din istedenfor??

Skrevet

Joda..vi skal da støtte hverandre..Men dette er et sted hvor mange deler både frustrasjon,sorg og glede..og mange her er i en tøff psykisk periode.. Å prøve i 30 pp tar på..Alle har vi vært i 1.pp,så vi vet hvordan det er..Så jeg tror konklusjonen får være at vi får ta hensyn til hverandre på best mulig måte her inne.. ikke lett å være den ene eller den andre..

Skrevet

jeg har selv prøvd i 26 pp og det tar veldig på og synes ikke man kan begynne å klage etter 1 pp.

Skrevet

hehe......

*lager en veltering rundt alle nye prøvere*

Skrevet

Uff, jeg ble skikkelig lei meg av denne tråden..... Jeg er selv i 2pp og vet at det ikke er noe mot hvor lenge andre her inne har ventet. Men det betyr ikke at mine følelser ikke betyr noe? Jeg blir skikkelig glad på de som blir gravide sine vegne, og jeg blir lei meg når noen har fått TR, uansett om de har prøvd 1pp eller 30 pp. Selvfølgelig så syns jeg at dere som har prøvd lengst virkelig fortjener å få spiren til å sitte, og jeg blir litt ekstra glad når det skjer, men det er jo fordi jeg selv mener å være en sympatisk person som kan sette meg litt inn i andre sin situasjon. Men den dagen TR banker på døren er en trist dag for alle her, uansett om man er i 1pp eller 30pp og jeg tror at følelsene man har er like for alle. Alle pp her er like viktige for oss alle og jeg trodde dette var en side hvor vi alle kunne møtes og støtte hverandre, og hjelpe hverandre gjennom pp'ene. Jeg mener det er det det handler om, at så lenge vi ikke er kommet lenger så får vi muntre hverandre opp, hjelpe hverandre og motivere hverandre. Misunnelse har ihvertfall ikke noe her å gjøre, selv om jeg skjønner at noen her blir lei av naiviteten og optimismen til oss nybegynnere.

Jeg skulle ønske at du "mamma270974" kunne vært litt mer fintfølende overfor andre, når du ber oss om å være det til deg. Jeg liker ikke å bli kalt en idiot, jeg er ingen idiot, og jeg ville ikke for alt i verden kalt noen andre her inne for det heller.

Skrevet

Kjempeflott innlegg ticalinda :) jeg blir kjempeglad på andres vegne- vi her her for å støtte hverandre, ikke kritisere :) masse lykke til deg og dine!

Skrevet

som jeg skrev over her:

det er ikke sikkert hun sikter til deg personlig...

det finnes noen her inne som skriver 10 innlegg om dagen om alle mulig ting som de lurer på kan være et symptom,de tester i ett og finner så

ut at det er 1 uke til el....

det ligger flere tråder ute med info her.

er det noe man lurer på så går det an å se på de trådene før man spørr,

kan bli MYE av det samme...

får man ikke svar via andre tråder er det selvfølgelig lov å spørre!!

bare hyggelig å kunne hjelpe!

alle ønsker like mye,har ikke noe med det å gjøre,men det går an å være litt realistisk og bruke sunn fornuft å tenke med.ikke alt behøver å bety noe,ikke alt er et symptom.

og som jeg skrev lenger ned her så er det helt normalt å bruke opp til 12pp

før den sitter,så å begynne å syte etter 1 pp......

Skrevet

lurer på hvorfor du kom med den kommentaren om sønnen min? hva mente du?

Skrevet

jeg tenkte bare at hvis jeg ikke hadde trivdes her inne og hadde vært velsignet med en liten gutt,så ville jeg heller brukt tid på å finne på

noe med han.

(men han har vel lagt seg....?!).

men sånn ellers.

Skrevet

jeg har ikek sagt at dere ikke kan skrive men å skrive privat post og beklage seg synes jeg ikke er riktig. OG jeg har IKKE kaldt noen av dere for idioter, de to som har skrevet privat post har ikke svart engang, så ikke tro dere er noen idioter, jeg har ikke sagt det. Og jeg vil heller ikke gå ut med nicket til de to som skriver sånne privat poster.

Skrevet

sønnen min er hjemme sammen pappaen sin..han ligger og sover..jeg sitter på jobb og kjeder meg. jeg kommer ikke til å forlate forumet pga et par utrivelige her inne. masse hyggelige jenter her også. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...