mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Var artig å se et lite nurk.. Koselig at det var en "liten gjeng" som alle hadde termin i september..
mamma til 3:) Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Ja takk for nok ett kjekt treff=) Moro med en september gjeng:p Og moro å snakke m deg millajenta, siden vi ligger så likt i svangerskapet er det "godt" å høre at det ikke bare er meg som har det sånn og sånn=) Og Nella og lille Marius=) Moro å ha dere m også!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Heisann, og tusen takk for hyggelig treff ja.. Jeg koser meg veldig på disse treffene, så godt å ha noen å prate med som har vært eller er igjennom akkurat det samme som meg selv..:-) Lykke til til Silje og mill@jenta, kanskje det blir fødsel for dere før neste treff..
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Mange i september?? Hvorfor var ikke jeg der da? *snufs* Marianne
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Det blir nok dere som "overtar" treffene etterhvert som vi andre føder.. Var 3 stk der som skal ha i september.. Fint å ha flere med dette til felles..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå