Gå til innhold

September: Syk For Første Gang

Anbefalte innlegg

I dag ble jenta mi syk for første gang. (8mnd og 2 dager gammel).

våkna 07.20, med heeelt brun seng. tenkte det kansje var ford bleien var litt løs på.. dusja henne og ga henne mat. da kl var ca 10.00 satt hu på kjøkkengulvet å spruten stod ut av munnen hennes. ikke slapp eller noe. tipp topp humør. å da tenkte jeg at hun sikert var litt uggen i magen. hadde en avtale med to veninner og tenkte at om hun ikke ble noe dårlig så var det greit å ta henne med, hun hadde jo ikke feber og ikke slapp eller noe. Dro ut å alt var fint, hun var i fin form å greier. men plutseli så snudde det om å hun hylgrein, å sutra. hun har aldri sutra sånn før, å gråt akkurat som o hun hadde skikkeli vondt. å da kom det spy enda en gang.. gikk på stellerom å stelte henne og like etter dro vi hjem. Da vi kom hjem hadde hun fåt diare, å jeg målte tempraturen hennes, 39,4 ! ringte legevakta, å fortalte hva som hadde skjedd og at hun ikke hadde fått i seg noe mat (da var kl 17.00) å det kom mer ut enn hva som gikk inn. fikk beskjed om at om jeg ikke fikk i henne noe drikke så måtte jeg komme ned på legevakta for å se om hun var dehydrert..

Stakkar jenta mi.. Håper hun blir frisk fort !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9255698-september-syk-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

ja det er skikkelig ekkelt når de blir syke! Her i huset kom 3 tenner på en gang, + at han fikk den fjerde barnsykdom/3-dagersfeber samtidig. Først kom tennene, med kløe og div, og så feber opp til 39.8 i 3 dager, den var ikke konstant da, forsvant med paracet. Så ble han feberfri, men fikk et knall rødt utslett fra topp til tå! Var superslapp og bare ville ligge i fanget med puppen i munnen, uten å suge, hehe:)

men det gikk nå over, og etter et par dager var formen og apettitten på topp igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...