Gå til innhold

hjelp! vondt!


anneli84

Anbefalte innlegg

jeg har brått fått utrolig vondt i korsryggen. når jeg ligger på ryggen må jeg rulle meg over på siden først, før jeg kan prøve å få reist meg opp. også er jeg blitt veldig støl i armene og litt i lårene. noen som har vært borti noe av det sammen??? vil ikke virke hysterisk og løpe til lege hver gang det er noe. er nå 11+4 i mitt første svangerskap. har også forresten fått litt dilla på ingefærøl:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg tror jeg har opplevd det samme. Og det var for min del ikke bekkenløsning. Jeg har sliti mye med korsryggsmerter. Både i første svangerskap, etter fødselen og nå som jeg er gravid med nr 2. Jeg lå på gulvet på ryggen her en dag fikk jeg fryktelige smerter i korsr. Skikkelige stikninger. Klarte nesten ikke komme meg opp. Jeg har veldig svai i ryggen, og tror derfor at jeg har mye vondt i korsr. Prøver å gå mer rakrygget. Men hvis det blir ille for deg kan det være lurt å få seg en henvisning til fysioterapaut. Jeg syntes det er utrolig godt å bli massert der. Kanskje det kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. har ryggproblemer fra før også,men det er liksom litt andre smerter nå.. uff. ble bare redd før bekkenløsning, for leste om noen som hadde fått det så tidlig og da ble sykmeldt ut svangerskapet, og det hadde jeg ikke orket. er rimelig rastløs av meg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme plager. Får skikkelig vondt etter bare å ha ligget noen minutter på ryggen, og må rulle meg over på siden. Problemer med å komme ut av senga også. Må opp på alle 4 og "krabbe" ut av senge. Fikk også nummenhetsfølelse og prikking nedover lårene.

Det var/er bekkenløsning. Ble sykemeldt i uke 16 sist. Nå er jeg "bare" i uke 5 og merker ikke noe mer en før enda heldigvis. Jeg hadde veldig tung jobb, men kunne nok ha jobbet lenger med et litt mer skånsom jobb!

Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. vil ikke ha bekkenløsning... blir det da bare verre og verre? eller kan det bli som det er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...