Gå til innhold

Rugeklubb uke 19 :-)

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig å kunne få bidratt med noen positive tips, sto egentlig ganske mye bra inne på www.babycenter.com der får man lage en slik kalender, men der står det jammen for hver dag hva som skjer, kult?

for de andre stedene står det jo stort sett ukevis hva som skjer, greit nok det også ;o) men jeg synes det var litt kult å lese fra dag til dag også, phuh

Håper blødningen din stopper snart nå da, det sto jo at man kunne blø et par dager osv så du??

Trøsteklemmer å krysser alt for at det skal gå bra ;o)

Fortsetter under...

Jippiiiie !!! Klarte ikke å vente heeelt til onsdag for å teste jeg, å vips så ble det positivt !!! HURRA !!! Og gratulerer til dere andre også ;o)

Ble litt overrasket egentlig, så tok en ekstra test, å vips en til, å alle viste positiv, snakk om å sveve akkurat nå da, heeeeeeeey !!!

Hei

Er i akkurat samme båt..... satt inn ett egg for tretten dager siden og skal teste på onsdag 23, og begynte med litt utflod i i går og i dag er det litt mer blod. Går på Crinone også denne gangen. Har en gutt fra før, som vi fikk etter ett forsøk som ikke egentlig så bra ut (fikk den gang satt inn to egg, ett todelt og ett tredelt), men da ble det altså blink på første skudd. Hadde litt utflod også den gangen men ikke så mye som nå. Denne gangen var egget firedelt og vi fikk tilbakemelding om at det hele så bedre ut enn sist, så nå er jeg ganske deppa. Mannen min er innover og kjøper en test nå, så får vi se, men har ikke særlige forhåpninger. Ønsker deg lykke til, og håper at alt går bra.

Also74

Hallo

Det gikk ikke denne gangen heller........ Var så sikker på at det skulle gå bra, at dette er en gedigen nedtur. Har blitt gravid, men mistet tidligere, og nå har de justert medisinering o.l. Men blødninger og negativ test sier vel sitt:-( Pyton dag i dag, sitter bare her og gråter....

Lykke til alle dere andre.

Annonse

Hei, føler veldig med deg. Skal teste på onsdag 23, og begynte å blø litt i går og mer i dag.... + har tatt en hjemmetest i dag, uten den verken hjalp eller gjorde ting verre, fikk bare en strek, og det skulle vært en til to til avhengig av resultat, ble antagelig noe feil der.....Får vel bare vente til onsdag, men har ingen god følelse. Vi har hatt ett forsøk tidligere og har en gutt på litt over 2 år, så vi er utrolig heldige.... men forstår likevel så inderlig deg i dag...... håper at alt ordner seg til slutt, vet om mange som har hatt et uttall med forsøk og plutselig sitter den. Det er en utrolig tung tid, og en føler seg bare så totalt mislykket... + at det er babyer, gravide overalt. Livet er urettferdig. I min jobb ser jeg også mange som kanskje ikke skulle hatt barn, men det er farlig å si, for det jeg ser er gjerne bare et glimt av dem (håper jeg). Vet at dette ikke er noen trøst, at det igrunnen er veldig lite jeg kan si for å trøste akkurat nå.... det eneste som hjelper er rett og slett få gråte ut, bli sint, gråte......for det trenger vi for å kunne fortsette.

Krysser alt jeg har for at det skal ordne seg for deg, mange trøste klemmer fra meg.

Hei!

Takk for omtanken....

Har det bedre nå. Vi er også så heldige at vi har et skjønn gutt på 6 år, men det hadde vært så utrolig kjekt om han kunne fått blitt storebror:-) Har holdt på med søskenforsøk i 4 år nå......... Men gir oss ikke enda, har egg på frys.

Klem

Føler med dere som har testet negativt, det er så urettferdig dette opplegget her.

Frykter det går samme veien med meg. Har ikke fått noen blødning ennå, men i går kveld og i natt hadde jeg hatt århundrets migreneanfall og den pleier som regel å dukke opp rett før tanta, så det ser mørkt ut.

Har hatt murringer og menslignende smerter siden rd 7 men ingen rødfarge.

Huff, stor trøsteklem til dere som ikke lyktes denne gangen....

Jeg er på rugedag 10, og vet sannelig ikke hva jeg skal tro og håpe på.

Har så mange symptomer på graviditet, men vet at det liksågodt kan være hormonene som lurer meg. Det er utrolig frustrerende å gå slik og kjenne etter!

Vel, vi får håpe på maaange gla`meldinger denne uken:-)

Hallo jenter.

Jeg har ihvertfall lært meg en ting av dette forsøket: Jeg trenger aldri mer gå på symptomjakt....... Jeg var nemlig HELT sikker på at dette gikk veien, hadde mine egne symptomer fra tidligere graviditeter som også dukket opp nå, f.eks ikke lyst på sjokolade (vanligvis er jeg ofte sugen på sjokolade), måtte tisse om natten, tett i ørene o.l. Alt dette hadde jeg nå også, lurer på om det er psykisk jeg....... Eller noe i progestan som lurer kroppen til å tro at den er gravid. Ikke vet jeg. Men det jeg vet er at neste gang jeg er ruger, skal jeg ikke kjenne etter symptomer, for det kjennes akkurat likt ut for meg enten jeg blir gravid eller ikke.

Alle dere andre, krysser fingrene for at dere tester positivt. Jeg har nettopp sittet på sengekanten og sett på min skjønne prins som sover, og priser meg lykkelig for at jeg har fått en:-)

Annonse

Nå holder jeg på å bli gal av denne ventingen! Har bestemt meg for ikke å teste før onsdag, men i dag synes jeg at jeg så litt rosa på papiret og nå er det bare så vanskelig å vente..... Hvis jeg tester nå så må jeg jo likevel bare gå å vente på det ene eller det andre....

Gratulerer så mye, Susemikkel! og til dere andre som har testet positivt. Det var stor stas!

Selv tør jeg ikke teste. Liker å tenke at jeg er gravid og vil holde på den tanken litt til. Det er pussig, men jeg som normalt ville ha testet siden dag nummer 8 eller 9, har ikke flerret løs en gravitest-strimmel ennå.

Magefølelsen min sier at jeg er gravid, men jeg kan jo bare minne meg selv om at jeg har tatt feil 24 ganger tidligere...

Jeg liker puppene mine om dagen. De er store og fyller seg helt ut. Jeg kan nesten brenne BH'er om jeg vil. Huden min er derimot et sorgens kapittel. Om puppene og kvisene kommer av en jubel-anledning, så; hipp-hurra! Men om forklaringen er mitt store inntak av Bamsemums i det siste, så; Buu-huu..

Jeg håper på Hipp Hurra...

Hei

Testet i dag tidlig jeg, på RD 12 og den var som fryktet negativ.

Har ikke fått noen blødning ennå, men den dukker nok snrat opp.

Da blir det vel fryseforsøk i august tenker jeg, kroppen trenger en pause fra hormonene da denne overstimulering har tatt på de siste par ukene.

Lykke til dere som ikke har testet ennå, måtte det gå bedre enn med meg.

Hei

Vet akkurat hvordan det føles. Begynte med småblødninger og utflod for to dager siden, men i dag var det skikkelig menstruasjon og mageondt, så nå er det ikke snakk om noe positivt resultat i morgen på test dagen, men vi må jo gjennomføre den likevel..... Håper at alt går bra med fryseforsøk, det blir sikkert fryseforsøk på oss også i august eller noe, vi har ett egg på frys, etter det vet jeg ikke. Det blir første fryseforsøk for oss.

Trøste og lykke til klemmer fra meg

Hurra! Positiv test :D

Har vært kjempeusikker....og hatt alle symptomer beskrevet av alle her inne.....Men endelig i dag fikk vi bekreftet!! Satte inn to egg 9.mai, formen er fin. Mye bedre i dag enn de siste dagene, trøst dere med det dere som ennå ikke har testet - PSYKEN vår er veldig "rar"....

Ha en fin dag, jeg smiler i alle fall

Hvordan går det med dere i dag? Er så spent på morgendagen. Det er jo ganske mange av oss som skal inn i morgen? Trist å høre at noen ikke hadde lykken med seg denne gangen, og utrolig spennende og hyggelig å høre om de som har testet positivt allerede.... Jeg tør ikke å tenke den ene eller andre retningen i dag. Skal komme meg gjennom dagen og komme meg tidlig på sykehuset i morgen. Krysser fingre for at utfloden skal forbli brun og ikke gå over i friskt blod.... (Litt mye detaljer kanskje?) Ellers synes jeg det er ganske tungt å se alle de store fine magene som ser ut til å poppe ut nå i vårværet.... Litt egoistisk kanskje :)

Hvordan går det med dere jenter?

Holder dere ut de nervepirrende dagene?

Jeg testet jo på søndag, dag 12, og var veldig usikker om jeg kunne stole på testresultatet. Testet på nytt i dag, dag 14, og nå er det ingen tvil - jeg er gravid!!!! Helt ufattelig å kunne skrive det, har ikke gått opp for oss enda.

Er vårt andre forsøk på frys, tredje totalt. Vi har prøvd i 4 år.

Lykke til til dere alle sammen, også dere som har testet negativt, det kommer flere sjanser, så ikke gi opp!!!

Hallo jenter.

Tror vi må ta en oppsummering:

Christiane - 1 egg - test 25.5

Sol-72 - 2 egg - test 23.5 - negativ:-(

RLDO - 1 egg - test 21.5

Sunniva78 - 2 egg - test 24.5

Elin 1977 - 1 egg - test?

Solis 74 - 2 egg - test 21.5

Nino 74 - 1 egg - test 23.5

heija - 2 egg - test 25.5

Lita 2102 - 2 egg - test 23.5

Marianne72 - 2 egg - test 25.5

Susemikkel - 2 egg - 23.5

Hallo jenter.

Tror vi må ta en oppsummering:

Christiane - 1 egg -

Sol-72 - 2 egg - negativ:-(

RLDO - 1 egg -

Sunniva78 - 2 egg -

Elin 1977 - 1 egg - positiv:-)

Solis 74 - 2 egg -

Nino 74 - 1 egg -

heija - 2 egg -

Lita 2102 - 2 egg -

Marianne72 - 2 egg -

Susemikkel - 2 egg -

Elma2006 - positiv:-)

Christiane - 1 egg -

Sol-72 - 2 egg - negativ:-(

RLDO - 1 egg -

Sunniva78 - 2 egg -

Elin 1977 - 1 egg - positiv:-)

Solis 74 - 2 egg - positiv:-)

Nino 74 - 1 egg -

heija - 2 egg -

Lita 2102 - 2 egg -

Marianne72 - 2 egg -

Susemikkel - 2 egg -

Elma2006 - positiv:-)

Jeg fikk kjæresten min hjem fra sykehuset i dag etter en kritisk hjerte-relatert episode 17. mai. Alle testene de tok på ham ble fine, så vi tok sjansen på å ta en test på meg også...

Som min venninne uttrykte det nylig; så mye uflaks som du og din kjære har hatt i det siste, skal det ikke forundre meg om dere "havner i uløkka også". Hun fikk rett:-) Vi er glade igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...