Maddicken Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei, jeg kanskje skal.... har ikm på mandag men tenkte prøve.... Har du IKM imorra eller?
Galskapens overhode Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 IKM i morgen her.. har tatt noen tester nå.. 3 fordelt på 3 dager.. To første var CB.. !. 4 dager før ikm. ikke morgenurin-negativ, 3 dager før IKM, morgenurin.. svaaaaakt positiv. I dag QR- ikke morgenurin- negativ.. Spennende å se hva helga bringer.. mn tror jeg vet
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Normalt pleier jeg ha syklus på 28 dager (da blir ikm forrige lørdag), men har hatt både lengre og kortere i det siste så da vet jeg ikke helt hvor landet ligger denne gangen:( Satser på at det er rette tidspunktet å teste på. Tok en test onsdag, den ble svak (men det var en stund etter at jeg hadde lest den av som negativ, altså det kan være feil positivt resultat)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Lykke til begge to:)
Tilltull Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal teste på morgenurin i morgen! To-tre dager før IKM, men skal på fest. Tester med CB.. Spent!!!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2007 Da er du nok spent ja. Krysser fingra for at du får et kryss jeg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå