Gå til innhold

Velting av vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan disse vognene i testen velter... Står de i ro uten oppsyn i vinde? Eller er det når man triller de...? Skjønner ikke helt dette jeg. Har selv kjøpt trehjuling - og er jo blitt litt urolig etter alle disse avisskriveriene i BergensTiedne og Aftenposten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den siste testen som det snakkes om så var det Quinny som veltet etter da de hang en stellebag på håndtaket mener jeg å ha lest.

Men alle 3hjulinger er langt ifra like utødige som det.

Hvilken er det du har kjøpt?

Skrevet

Har kjøpt TFK twist jeg...

Er superforelsket i den vognen - kan ikke skjønne at det skal være noe galt med den. hehe

Skrevet

Samme vogn som jeg har det, og du trenger ikke å bekymre deg.

Har kjørt den på all slags underlag uten noe problem, har lesset opp med varer på håndtaket uten at det var noe som helst fare for velting.

På det meste har på håndtaket hengt to fulle bæreposer med mat, en stor leketøyspose med huske i, og Simo reiseseng liggendes på tvers over håndtaket. Den var da litt ustø på bakhjulene og kunne vippet mot meg i oppoverbakken, men gjordet det faktisk ikke.

Over dumper og kanter bare kjører jeg på, den er så god og "føyer seg" etter underlaget.

Super vogn :o)

Skrevet

Ah! Så godt å høre:) Blir jo litt urolig av sånne tester...

Er jo blitt så glad i den vognen!

Følte det nesten som om det var mannen min som var kommet dårlig ut i en test...

Skrevet

Ha ha ha.

Kos deg med vognen din du, kjør på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...