Gå til innhold

ledig dagmamma i asker fra aug/sept

Anbefalte innlegg

jeg har vært dagmamma i nesten ett år nå for fire ett åringer. til høsten igjen begynner jeg å passe to små barn på to år.

jeg kan gjerne ta imot en tredjemann, men da er jeg da på leting etter en familie som trenger dagmamma som kanskje vil si ja til at vi kan oppholde oss hjemme hos dere. det blir da altså tre små barn hvor ett av barna er deres.dere trenger da også bare å betale halv pris for barnet deres selvfølgelig. så lenge vi da får oppholde oss hos dere så er jo det helt rettferdig synes nå jeg.

om jeg skal passe tre barn her hjemme hos meg ett år til, kan jeg gjerne ta i betrakning. det kan selvfølgelig diskuteres.dette fordi jeg vil tenke litt datter´n min som er tre år. har vært greit at hun fikk oppleve ett år uten at det var andre barn til stedet rundt "mamma" hver gang hun står opp om morningen og på ettermiddagen når hun er ferdig i barnehagen.

jeg kan i grunn også begynne å passe barn i fra juli, men datteren min og jeg er på ferie i tyrkia i fra 10-25 august. de to andre barna begynner hos meg 30 juli begge to.

men hvis det finnes noen der ute som trenger dagmamma til sitt barn, og som går med på å da la meg passe tre barn hjemme hos dere, hvor derav ett av barna er deres egne, så er det bare å ringe meg.

og hvis det er noe dere lurer på,bare ring.

gleder meg til å høre fra dere.

jeg er ei ganske grei og positiv jente som er veldig glad i barn, og jeg er veldig flexibel.

har gode referanser og attest fra en familiebarnehage jeg en gang jobbet i. (i ett år).

masse hilsner fra jannicke s

mobil: 48294750

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9255063-ledig-dagmamma-i-asker-fra-augsept/
Del på andre sider

Fortsetter under...

beklager at jeg ikke har fått svart deg enda. men jeg har holdt på å diskutere litt med foreldre til to av barna som skal være hos meg fra høsten av, så har ikke helt turt å svare enda, for jeg kan ikke komme noe svar å beslutninger selv enda. men nå har jeg snakket med de..

og jeg må endre litt på det jeg har skrevet..

jeg vil gjerne passe fire denne gangen også, i stedet for bare tre..men hadde det blitt litt for mange barn for deg da eller? jeg kan gjerne ringe deg så kan vi diskutere litt..

og den halve prisen gjelder fremdeles den altså.. men det var en av foreldrene som kom meg i forkjøpet å nevnte at jeg ikke skulle ta halv pris selv om jeg da passet hjemme hos den evt familien.. så da turte jeg nesten ikke å fortelle de at jeg allerede hadde skrevet det..

men send meg gjerne en sms også.. hvis det er noe du lurer på. og beklager igjen at jeg ikke har svart deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...