Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde 7-8 nå på UL på onsdag. Var vel noe sånt på første forsøk også. da ble det 6 egg (er ikke alltid egg i alle eggposene). Dessuten har jeg bare en eggstokk.

Jeg synes det var få, men de mente det var helt greit anntall. Men hører jo at mange her får 12-15 egg....

Håper det bedrer seg på neste ul for deg! Klem

Hei, jeg hadde også bare 4 eggposer ved ultralyd dag 11. Fikk høyere dose frem til uttak, men fikk dessverre bare ut to egg. Heldigvis ble begge befruktet, 1 satt inn, men mislykket forsøk.

Er det ditt første forsøk? Til meg sa legen at jeg skulle få høyre dosering neste gang og at sjansen da var større for å få flere egg neste gang.

Lykke til videre med forsøket!

Jeg ble litt skuffet da vi bare fikk ut 4 egg! Men så ble alle befruktet og delte seg superbra. Så det ble i egg insatt (som gjorde meg gravid:) og så ble det 3 fryse egg. 2 i en ampull og 1 i ett. Så det kan faktisk bli mer enn nok fordi om du ikke har så mangen egg! Har hørt om de og som får ut 15 egg så er det bare 2 som blir befrukat..det er jo ikke no bedre utganspunkt. Det er jo en mager trøst men det er jo sant så de sier "du trenger bare ett egg"

lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...