Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 hva syns dere om disse navnene: Christina Helene og Julian ***** Storebror heter Kevin Alexander
volve Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jentenavnet er ganske tungt, jeg ville heller gått for Kristin Helene eller Helle Christina. Julian er jeg ikke så svak for, men det passer godt sammen med brorens navn. Bruker dere ett eller to navn til vanlig på storebror?
Vannmann35 Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg synes de passer fint sammen :-) Christina Helene er ikke for tungt synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Bestevenninna mi heter Kristine Helene Det navnet er så fint, det klinger så godt sammen og har faktisk en fin flyt! Jeg tror det har med a'en på slutten av Christina som gjør navnet tyngre.. Men Christine Helene er jo et godt alternativ syns jeg=) Julian liker jeg ikke..
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Christine blir ikke aktuelt Liker det ikke--Rart hvor mye en bokstav gjør
fleXibel Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Jentenavnet er litt tungt.... navnene er fine.. men helst da hver for seg... Navnet Julian derimot liker jeg kjempegodt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå