Gå til innhold

kan dere hjelpe meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha sluttet p p-piller tok det litt over 6 mnd før jeg ble gravid. Det er som en annen skriver over her helt normalt. Jeg spurte legen min om det og han sa at hvis det gikk over et år skulle jeg ta kontakt og få henvisning videre. Mend e vil helst ikke gjøre noe før det er gått et år..

Lykke til!!

Prøv noen av kjerringrådene som er på sida her, - men ellers er det vel en fordel å ikke "stresse" for å få barn.

- Jeg trodde det ville ta lang tid for å bli gravid, gjorde ikke noe særlig, og ble litt overraskende gravid allerede en måned etter jeg slutta med p-piller. Egentlig litt for raskt i forhold til hva vi hadde planlagt, men men, - kan ikke klage på det heller.

Annonse

Hei! Vi prøvde i 1,5 år. Dvs vi var ikke helt der at vi drev m eggløsningstester hele tiden, men vi brukte ikke noe prevensjon. Så sluttet vi begge å røyke.Begynte m akupunktur i oktober og ble gravid 3 mnd etterpå! Det var helt rått:-) Fikk beskjed om at noen ganger er det kun snakk om små justeringer i fht syklus. PMS er iflg dem et tegn på ubalanse. Kan anbefales, det er ikke farlig og ikke noe medikamenter. I tillegg er det godt for kropp og sjel generelt:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...