Gå til innhold

Noen av dere som har mistet, som har blitt satt på albyl-E?

*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har selv hatt 2 MA og fikk deretter fen frisk og fin gutt i uke 28 som det går bra med. Han ble hentet ut pga alvorlig svangerskapsforgiftning og morkakesvikt. I tillegg til å være prematur var han også dysmatur, liten av vekst, da han ble født så i dette svangerskapet går jeg på bla albyl-e for å forbedre morkakefunksjonen. Så langt ser det ut til at det virker kjempebra og at babyen er stor for alderen og at morkaken fungerer mye bedre enn da jeg var på samme stadium i svangerskapet sist.

Skjønner at du ikke har særlig lyst til å gå gjennom et nytt svangerskap, men om du bestemmer deg for å prøve ville jeg sørget for god oppfølging (ta selv kontakt med kk der du bor), tidlig UL, medisiner, sykemelding og oppfølging av både spesialist og fastlege. Det har jeg hatt de to siste svangerskapene, mest nå i dette siste, og det virker altså for meg. I mitt tilfelle har tidlig sykemelding og ofte UL nok vært avgjørende for at det går så bra som det gjør for meg siden de ikke helt finner ut av hvorfor kroppen min gjør som den gjør.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...