Gå til innhold

Jeg ammer bare en gang om dagen nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er på morgenen. Og jeg har ikke mye melk, det er så hun får i seg en liten smak.

Men, er det noe vits med denne ene ammingen? Altså, får hun i seg noe som er verdt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse antistoffer! Jo mindre produksjon, jo større er konsentrasjonen av antistoffer!

Skrevet

Oi. Betyr det at jeg som produserer mye mer melk enn ungen min spiser gir henne for lite/mindre antistoffer da???

Skrevet

Hm...det var interessant. Vesla mi ville ikke ta puppen, og jeg har nå fullpumpa i 3 måneder. Nå orker jeg ikke mere, det har blitt for tidkrevende så jeg trappet først ned til to ganger om dagen, men produksjonen har blitt så lav så jeg bestemte meg i dag for å slutte helt. Men om hun drar så mye nytte av en eller to ganger om dagen, selv om det er lite, så fortsetter jeg jo!

Skrevet

Takk for svar!

Ja, jeg lurte også på om det egentlig var noe vits i å fortsette når det var bare en amming pr dag, og i tillegg veldig lite melk.

Men, hvis det virkelig er nyttig for henne å få i seg den melka, så forstsetter jeg gjerne.

HI

Skrevet

Selvfølgelig er det vits!! Hun får i seg masse antistoffer og godsaker i den lille melka hun får. Samme greia her, mini ammer kun en gang i døgnet og jeg skal holde på den så lenge det går....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...