Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 På søndagen dant vi ut at siden det var fint vær ute,og varmt og godt inne så kunne lillegutt få gå uten bleie,så resultate ble å gå helt naken. Han gikk mange ganger på potta,att og frem og lekte med den, og fant snoppen sin og lekte med den også,hehe =) Så fant han ut at han skulle stå å tisse,så dere skulle sett det synes hvor han står ved siden av potte (er en sånn stolpotte som lager lyd når han gjør noe i den) og holder seg i tissen som en ordentlig stor gutt,hehe,måtte le godt ja,så stiller han seg oppå potta og prøver å få tissen ned i potta mens han står,huff..jeg snakken med mamma i tlf akkurat da,så ble fliring på både meg og henne da jeg forklarte henne hva han gjorde,papaaen bare stod å lå han også. Vel..satt enda å snakket med mamma,og hørte lillegutt stod å holdt på med potta,men så ble det veldig stille,spurte gubben hva lillegutt holdt på med,så han skulle se, joda,gjett hvor han var..hehe han var borte i fjøsen til naboen SPLITTE naken i bare skoen !!! (vi hadde glemt å låse døren) Jeg holdt på å le meg ihjel og håpet at ingen så han. Men dagen etter kom gubben hjem fra jobb,og faren til han vi leier hos bor rett nedenfor oss og har jobbet i samme firma som gubben for mange år siden,og han hadde snakket med sjefen til gubben og spurt om han hadde en ansatt som bodde oppfor dem,for han hadde nemmelig sett en liten gutt springende naken på gårdsplassen..FLAUT!!! Men sjefen til gubben hadde ledd godt han også,fikk jo forklart han at lillegutt øvde seg på pottetrening og at vi glemte å låse døren etter å ha kommet inn (nå MÅ vi skaffe oss lenke på døren) ja,ja..slik kan det gå ute på bygda hehe =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9254057-april-naken-gutt-p%C3%A5-g%C3%A5rdsplassen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 10. mai 2007 #2 Del Skrevet 10. mai 2007 HAHAHA!!!! Det må ha sett litt komisk ut da.. hihi.. Gleder meg til sommeren og, da skal snuppa også få løpe rundt uten bleie på. Foreløbig blåser det så kaldt her, og ikke er det særlig med sol heller, så bleia beholder vi på en stund til..hehe.. Håper du tok bilde av han der han snoker i fjøset..hihi... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9254057-april-naken-gutt-p%C3%A5-g%C3%A5rdsplassen/#findComment-9254169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mai 2007 nei,fikk ikke tatt bilde =( *hvor er kamera når man trenger det* ble litt småirritert på meg selv for ikke å ha tatt bilde når han sto oppå potta,var gubben som henta han ved fjøsen. Måtte le godt da han kom inn og fortalte hvor han var =) mamma lo godt i andre enden av tlf hun også=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9254057-april-naken-gutt-p%C3%A5-g%C3%A5rdsplassen/#findComment-9254227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå