Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Er det noen fra narvik regionen som venter tvillinger?Hadde vært artig å komme i kontakt med andre!skal ikke ha før på senhøsten.
Vinner av 4xlotto Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei,  Gratulerer med to i magen! Jeg har tvillingjenter, men bor på Sjøvegan. Er du i bra form, og hvilken uke er du i? Vet du hva du får?
3 x guttaboys Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Hei pÃ¥ deg!  Jeg bor i Narvik og venter to gutter 12. juni. Er altsÃ¥ 35+4 i dag. Moro at vi er flere. Hvor langt e du kommet? Har ogsÃ¥ en gutt pÃ¥ 14 mÃ¥neder, sÃ¥ her blir det bare gutter. Venter pÃ¥ svar fra Tromsø, skal føde der pga svangerskapsdiabetes. Begynner Ã¥ bli lei, det er ikke lett Ã¥ fÃ¥ sovet ordentlig nÃ¥.  Nina:-) Â
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Takk skal du ha! koselig at vi er flere nordfra:-)Jeg skal ha tvillinger i okt/nov.Bli spennandes!Er mye kvalm for tiden, men skal nu ikke klage! Kor gamle er dine tvillingjenter?Gratulerer sÃ¥ mye! Hvordan syns du det gÃ¥r og være hjemme?Er sÃ¥ spent pÃ¥ det selv..hvordan hverdagen vil utarte seg nÃ¥r den tid vil komme.  God helg! Â
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 heia!  Heldige deg..nå har du ikke lenge igjen! Tipper du gleder deg. Jeg er ikke kommet så langt. Skal ha i okt/nov .Kan jeg sende deg en pm?  God helg!
3 x guttaboys Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Hei på deg!  Ka mene du med pm? E ikke helt inne med alle de der forkortelsan. Ja, det e deilig at det ikke e lenge igjen, men jeg har hatt et fint svangerskap. Først de siste ukene at det er tungt. Jeg var også kvalm i to uker i strekk, det var ikke gøy. Men det går over. Lykke til og kos dæ.  Nina:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå