Nicita73 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 og den gikk ned på høykant, med leverpostein på Hvordan er det med deres oktobernurk? Hva har dere på brødskiva?
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hihi - vi prøvde med litt kaviar (var det eneste jeg hadde som funket), han var mildt sagt skeptisk:) Mest fordi det var rart tror jeg, det meste går nemlig ned på høykant ellers!! Tenkte å prøve med litt leverpostei og muligens litt prim. Blir greit når de begynner med litt "vanlig" mat:)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Småen har bare fått smake med leverpostei og det gikk fint. Han tygget som bare det og var strålende fornøyd.
mammaentiltrulte Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 her i huset vil ikke snuppa smake noe med klumper i. bare brekker seg. så må nok vente med brøskive en stund vi-
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Har prøvd å gi henne det, men det kommer ut igjen...ikke at hun spytter det ut, men hun svelger det ikke. Men tenkte at jeg kunne prøve å gi henne det med skje siden hun er vant å få grøt sånn, og da svelger hun. Blir nok enklere også når hun får tenner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå