Gå til innhold

Noen som er god på analysering av temping og EL?trenger litt hjelp =/=)

Anbefalte innlegg

vet ikke heeelt 100% garantert hvilken dag jeg hadde EL

I følge FF skulle el være fredag 4 mai, og ifølge babyverden søndag 6 mai...

Men ifølge meg selv, så hadde jeg el torsdag 3 mai, eller, for da hadde jeg en dipp på tempskjemaet. . .Da var tempen på 36,2 på onsdag, 35,5 på torsdag, og på fredagen hadde den steget igjen til 36,1.... Hadde en gadvis synking fra søndag 22 april til søndag 29april, så gradvis stigning frem til onsdag 2 mai, så kom dippen rett ned til 35,5 på torsdag. og så rett opp til 36,1...Som beskrevet over.

Så sank den fra 36,1 til 35,6 fra fredag til søndag, så steg den til 35,8, og nå idag var den nede på 35,6 igjen.... Jeg er ikke helt inn på dette med temping, men jeg tror selv jeg hadde el på torsdag, da det var en kjempedipp, da hadde jeg også hatt el slim et par dager...Noen som er god på dette?

Fortsetter under...

Jeg er forresten på dag 23 i syklusen, har 32 dager syklus..

Nå har jeg masse murringer i magen, og kjennes ut som TR er på vei..Har IKM den 19 mai...enda 9 dager til... føler meg litt i bakrus også( tom i magen, tørrt hår, ekkel smak i munnen, ekstrem ånde! vondt i kroppen( kjennes stiv og øm ut) og vondt i hodet...er ikke kvalm..)

Hei=)

Du hadde nok EL torsdag 3. mai ja, men det er jo merkelig at tempen har blitt så lav igjen. Kan du sende meg adressen til FF-charten din? Litt lettere når jeg får se den. Du går inn på sharing og så homepage setup og der står adressen man kan bruke for å se charten din=)

Med de tempene der tror jeg egentlig ikke at du har hatt EL dessverre, for da SKAL man se en knekk i kurven og varig temperaturstigning. Så kanskje dere burde hoppe i høyet hver 3.dag for sikkerhets skyld??? (Jeg har tempet til og fra i 3 år....føler meg ganske erfaren..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...