gilmore girl Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 2 dager til ikm..5 cb positive å blodprøve negativ..da er vel håpet ute for min del????????
babygullz <3 vilde Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 HALLO!? KoKO?? hvis du har fått 5 positive tester, så er d vel ingen spørsmål om du er gravid?? Vil Gratulere deg jeg =) Hva sier legen da<??
gilmore girl Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 blodprøven di tok av hcg i går var negativ da....men testene har vært positive..fatter ingenting...må vel bare vente å se om tr kommer.
Gøril og Jesper :) Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Det hørtes rart ut. å ta blodprøve er den sikreste testen, og er den negativ, så er jeg redd for at den stemmer. men synes det er veldig rart at du tester pos på tester? Er det veldig svake kryss på testene kan det være at du har hatt en kjemisk graviditet.
lotta72 har fått Anders Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Oj da. Jeg krysset alt jeg kunne. Høres litt rart ut. Test igjen om en stund.
Gøril og Jesper :) Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 en kjemisk graviditet er at egget har så vidt festet seg, eller har streifet borti, og sluppet taket igjen. Nok til at kroppen begynner å produsere hcg og gir utslag på test. Men det blir som regel svært svake tester fordi det er ikke mye hcg i urinen.. og den blir jo mindre etterhvert som kroppen skjønner at det ikke har oppstått noen graviditet..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 vet du hva; blodprøvene slår ut senere enn cb-testene, så vent til IKM og se om streken er sterkere eller svakere enn nå. Tror nemlig du er gravid jeg! Leste om en annen her inne som opplevde det samme og hun var gravid:) Krysser fingrene for deg!
Dizzie_mortil3 Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Det stemmer nok ikke, en blodprøve er mye mer følsom enn en urin-prøve. Blodprøvene kan si om du har hCG fra 6 og oppover, og gir deg det eksakte tallet for hCG verdien. Det aller svakeste en gravitest i urin kan oppdage er 10, de fleste viser utslag først ved 25 og CB trenger angivelig 50 for å slå ut positivt.... Hvis du hadde positive gravitester hjemme men negativ blodprøve tror jeg dessverre også at du kan ha hatt en kjemisk graviditet. 50-60% av påbegynte svangerskap går til grunne før IKM og kvinnen vet ikke at hun har vært gravid fordi mensen kommer til omtrent riktig tid.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 ja det er mulig det altså, men her er i alle fall tråden jeg snakket om ovenfor her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9231390
gilmore girl Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2007 ja ja..får jo bare vente å se om tr kommer eller ikke..prata me overlegen på gyn pol i dag å han sa d hendte ofte at blodprøver viste feil å skulle jeg være gravid nå så er jeg ca 3 uker å noen dager bare så han sa jeg skulle krysse fingrene videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå