Gå til innhold

Skal jeg prøve hipp eller spesial nan fra apoteket ? Hvor selges hipp ?

Anbefalte innlegg

Har en jente på snart 6 uker, som krever mat veldig ofte. Går aldri mer enn 3 timer mellom, og av og til bare 1. Når hun spiser (fra flaske) svelger hun masse luft. Hun er så glupsk, at man skulle tro at hun ikke hadde fått mat på flere dager. Kjøpte dr. browns flaske og trodde alt skulle bli bedre, men nei. Det eneste som gjør henne fornøyd, er å gi henne flaska.. Hun virker aldrig fornøyd. Kanskje dette er en svak grad av kolikk? Jeg gir henne melk når hun krever det... Hører også at hun plages med magesmerter mens hun sover. Hun skriker ikke, men grynter og krøker seg...

Kan noen gi meg råd, vær så snill. Redd dette skal utvikle seg til å bli enda verre...

Fortsetter under...

høres ikke greit ut, høres ut som jenta di har mageknip. det blir ofte vondt verre når de spiser ofte for da er magen alltid full og smertene blir ofte verre. vil nok prøve hipp hvis du bruker vanlig nan nå. det er mange som har dårlig erfaring med nan, spesielt med mageknip og hard avføring. vi brukte hipp og var veldig fornøyd, avføringen ble helt annerledes sammenlignet med nan. tror nok det er verdt å skifte merke. hipp er økologisk og mange har gode erfaringer, vi fikk det anbefalt av barnelegen på sykehuset. det selges på de større dagligvarerbutikker, meny, coop mega, obs osv.

lykke til. det går nok over skal du se, de fleste med mageknip blir god når de passerer 3 mnd

• 1 måned senere...

Jeg har også prøvd alt....NAN1 fra apoteket hjalp litt, men avføringen og prompen luktet ILLE. Hipp hjalp også...Men det som var best, var å bytte merket på flaskene og å ha maltekstrakt i MME - 1 teskje i hver flaske...

Antikolikkflaskene fra MAM er veldig fine, mye bedre enn de fra Avent.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...