Tjorven:-) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Noen av dere som har erfaring med Instep strider som de har på tilbud på Baby Shop nå? Er på utkikk etter ei nr. to-vogn, til turer og slikt... Ønsker ikke bruke en hel masse penger på den, da vi har en aldeles perfekt Emmaljunga Edge Duo som vi er veldig glade i! Men den er jo stor å ta med på fly og slikt da... Klem fra
Drømmesmurf Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Jeg tråla internett etter opplysninger om denne vogna, og fant ut dat det er få som vet om den. Tror ikke den selges i så mange butikker her i Norge. Har sett på en slik en ,og vi holdt på å kjøpe fordi den er lett, har full liggestilling og er bra prisa. Jeg tror den er solid nok som ekstravogn og og utenlandsvogn, hihihi, den tåler visst flyreiser godt! Jeg har bare hørt positivt om den selv. Grunnen til at vi ikke kjøpte den var at vi havna på Barnas hus istedet for Babyshop, og forelska oss i en rosa Easywalker...... Ehem, ikke den mest prisvennlige, men vi selger den ene vogna vi har fra før. En Maclaren vogn med store hjul, som heller ikke er å se på de fleste norske butikker. Pen vogn, praktisk vogn og veldig lett, men:... Denne vogna har harde hjul,dessverre. For oss er det greit med harde hjul her i Norge, men vi skal til Italia på ferie, og jeg vil ikke riste ungen min gjennomm en hel ferie.... Instepvogna har lufthjul, og jeg tror at Instepvogna har demping også. Så det spørs jo selvfølgelig hva bruken er....Instepvogna har visst gode lommer også, på ryggen og plass til baggasje under vogna. Lomma i ryggen har plass til to brød og to melk, hehehehe. Skikkelig reklame,dette, men vi var like ved å kjøpe den selv, så jeg tenkte jeg skulle dele min viten, hihihi, det var nelig ikke en kart som svarte på mine spørsmål omkring vogna, så den er som sagt tydeligvis ikke så kjent her i Norge. Det er en amerikansk vogn, fikk vi høre. Prise på Babyshop er veldig bra. Du kan også lese om vogna på barnevogna.no kom jeg forresten på. Der selger de den for ca. 500 kr mer enn på B.shop. På barnevogna.no er regntrekk inkludert i prisen. Jeg synes kalesjen virka stor og god, fin skjerming mot sola, og den gir samtidig følelse av litt god plass for ungen. og bra at det er titteluke, ikke alle vogner har det. Du kan visst kjøpe sportspute også... Les om det på barnevogna.no Lykke til!!!!! P.S. vi er kjempefornøyde med Easywalker Sky. Vi kjøpte med bag, ellers blir den veldig dyr. Og satser på å bruke Simovogna i barnehagen og den nye hjemme..og på utenlandsturer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå