blir mamma igjen 20.01.08 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 hvordan føles det ???? noen smerter eller ikke
semma Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Ja! Jeg har IKM i morgen..(om jeg skal gå it i fra lengden på sist syklus som var 32 dager). Har hatt mensmurringer i over 3 uker nå, så jeg lurer fælt på hva som forgår der inne. Kjøpte test i dag (CB), så da regner jeg med at mensen dukker opp i helgen. Pleier å være sånn..;o) Har kjempelyst til å ta test i morgen tidlig, men vet at det uansett blir for tidlig. Jeg har 2 barn og har alltid testet positivt veldig sent!
Carrie_81 Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har IKM i dag eller i morgen, og det kjennes dessverre veldig som den hersens tanta er på vei ja! Har hatt murringer i magen i flere dager, men spesielt i går og i dag...
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Semma, jeg har også hadd mensmurringer tre uker nå.. Dette er første barn og 1pp så jeg har ingen tidligere erfaringer å sammenligne med.. Må bare teste imorgen tidlig.. hvis neg. da vente en uke til.. Har ikm idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå