Gå til innhold

Lykkelig gravid! :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er første gang jeg er gravid.Er nå i 30 uke og nyter det så godt jeg kan. Men har lagt på meg 15kg til nå..!! Er litt urolig for hvor mye det kan bli... Håper jeg kan amme litt av meg i begynnelsen,og så er det vel bare å ta fram vogna og gå for harde livet! Hehe.. Ellers er føttene blitt litt bredere og verker litt pga endel vann i kroppen Bruker støttestrømper nå.. Og nettene preges av hyppige toalettbesøk og halsbrann. Men jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen.. Så alt i alt syns jeg at jeg er heldig. Hører jo om så mange som plages med masse rart.. Nå er det 2 og en halv mnd igjen,og både jeg og forloveden min gleder oss masse. Han har ei datter fra før på 8,så det blir spennende å se hvordan hun reagerer. Hun er positiv til nå,men alt blir jo annerledes når den lille kommer. Det blir ei jente,forresten! Å,som jeg gleder meg til å bli mamma! Har aldri opplevd hvordan det er å he en mamma,da min egen døde av kreft da jeg var 3 år.. Så jeg ser veldig fram til å få oppleve det å være mamma selv. Å få oppleve mammarollen på nært hold. Tror ikke jeg kommer nærmere lykke enn dette før babyen vår kommer til verden. :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...