fremtidoghåp Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 NYTT 13:33 10.05.2007 (samme som på bligravid) Ikke nå igjen.... Har hatt 3 kjempetidlige sa/"kjemiske" på 5 mnd. Får først svakt positiv strek, streken blir så svakere og så begynner jeg å blø etter et par dager. Fikk svakt positiv cb for tre dager siden, svakere i forggårs, og nå var den negativ igjen. Testet på morgenurin, og med både vanlig cb og den ultrafølsomme nyeste digitale (den uten testpinner). Blankt negativt, og jeg tok 4 tester.... Det ser ut til at jeg lett blir befruktet, men at spiren ikke vil feste seg skikkelig. Og jeg som har brukt "babyklister" og alt denne mnd. Puppene er mindre ømme nå også, typisk foran tantebesøk. SKUFF!!! Jeg hadde ønsket meg sånn en baby til 40årsdagen i januar neste år! Jeg har blitt gravid to ganger før på første forsøk, og håpet det skulle gå lettere nå, selv om jeg vet at alderen teller mot meg. Men jeg var tross alt 34 og 36 da jeg fødte de to barna våre, så jeg var ikke akkurat purung da heller. Nei, da er det bare å vente på neste EL rundt 1. juni igjen.... Lykke til dere andre som har fått det til å klaffe denne pp! :-) Håper jeg snart tusler etter til 1. trim! (Kan noen av dere sende meg litt babystøv, værsåsnill......?) Klem fra meg
Agne Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Triste greier dette for deg. Kanskje du kan prøve med akupunktur det skal være bra for å få fart på hormoner osv. Jeg hadde det som deg, håpet på baby i 40 års gave, men jeg får det ikke engang i 41 års gave, jeg satser på 42 årsgave jeg da. Husk du må bare stå på så vil du lykkes tilslutt.
fremtidoghåp Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 .....Ville bare si at jeg er kjempetakknemlig for de to barna vi tross alt har. Jeg skal ikke sutre, det er andre her inne som har det verre en meg. (Men tror nok at grunnen til at jeg ble såpass skuffet, er at livet mitt er på andre måter såpass tøft at det er barna jeg prøver å fokusere på. Pga kronisk, alvorlig sykdom (ME) har jeg måttet gi opp både jobb og nesten alt sosialt liv. (det består av at mine gode venninner heldigvis kommer innom en gang iblant). Jeg ble akutt syk 3 mnd før 30årsdagen og det å få barn har liksom vært den ene tingen jeg har "fått til" i disse snart ti årene). Nå er det 9 mnd til 40årsdagen, og jeg kjenner at det hadde vært så godt med et lite nurk til i huset. Men jeg er altså svært glad og takknemlig for de to herlige små som vi faktisk har! Så det var ikke meningen å klage....)
Siri70 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hei! Det er lov å klage, fremtidoghåp!! Selvom du er heldig å ha to herlige barn fra før, så "har vi alle vårt". Og med kronisk sykdom skjønner jeg jo at du har det tøfft, og at dette med å få et barn til betyr noe helt spesielt inn i din livssituasjon! Håper innerlig du lykkes! Men jeg håper samtidig at du ser alt det du "får til" med de to du allerede har! -Og at det å "få til" i denne sammenhengen ikke først og fremst er knyttet til stor aktivitet og fullt fart, men til omsorg og tilstedeværelse, noe jeg er sikker på at du har i bøtter og spann!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå