Gå til innhold

November: Hun åler seg!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Eir har lenge nå stevd med for små armer. Hun har ligget på magen og sett leker ligge akkurat litt for langt bort og strukket seg, og strukket seg og strukket seg... Til sin store fortvilelse selvfølgelig.. men i går fant hun knepet og kommer seg nå fremover for egen maskin. Drar seg etter armene.. Mor er selvfølgelig kjempestolt. Foreløbig er det bare når hun har noe rett foran seg hun gjør det. jeg la meg to meter unna med yndlingsboka, men det ble for langt. Da lå hun bare og kjeftet og kavet som vanlig. men det kommer seg nok.. Så stor og flink lille jenta mi har blitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå flinke jenta:) strever litt han her og. mye kjefting på gulvet for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink!

 

Fant ut i går at Jenny humper seg bakover om hun ligger på ryggen på lekematta si..hehe, rask var hun også..hump-hump-humpeti-hump ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lillegutt ålt seg rundt på gulvet i over to månder og han er blitt en kløpper,han er rundt hele gulvet og jeg kan ikke gå fra ham alene lengre*ler*

 

Kjekt når barna begynner å bevege seg rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius gjør som en mark, opp med rumpa og så sklir overkroppen litt framover. Det er veldig uelegant gjennomført og det er ikke mange cm han kommer seg framover, men det er begynnelsen på noe. :)

 

Min også blir gretten når han ikke når lekene sine, han ruller nemlig over fra rygg til mage og så leker han med det han får tak i til det detter utenfor rekkevidde og da blir det høylytte protester. Blir bra når han kan få tak i ting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,de vet hva de vil de små.Min blir skikkelig sint når han ikke får tak i det han vil,eller klarer å gjøre det han vil.Han åler seg,men av og til virker det som det ikke går fort nok for ham og da blir han rasende*ler'

 

Er de ikke herlige de små???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør Martine også, hun starta da hun var 5 mnd, nå er hun over hele stua. Snur jeg meg bort er hun absolutt ikke der jeg la henne 1 min før. :) Hun er både høyt og lavt.

tror hun krabber snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst forskjell på folk.0). Selma viser ikke antydning til å åle seg noen vei, men jeg stresser ikke:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,for all del det er ingen grunn til å stresse om hun ikke rører på seg enda.Det kommer nok skal du se.

 

Mange som tror at hvis babyen deres er tildig med å åle seg, krype,gå ,sitte,så har det noe med IQ å gjøre og det har det absolutt ikke.Enkelte er bare litt mer bedagelige enn andre og ser ikke vitsen med å skynde seg (det er vel de som har mest IQ,som sparer kreftene*ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...