Gå til innhold

Neiogneiog nei!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nå igjen.... Har hatt 3 kjempetidlige sa/"kjemiske" på 5 mnd. Får først svakt positiv strek, streken blir så svakere og så begynner jeg å blø etter et par dager. Fikk svakt positiv cb for tre dager siden, svakere i forggårs, og nå var den negativ igjen. Testet på morgenurin, og med både vanlig cb og den ultrafølsomme nyeste digitale (den uten testpinner). Blankt negativt, og jeg tok 4 tester....

Det ser ut til at jeg lett blir befruktet, men at spiren ikke vil feste seg skikkelig. Og jeg som har brukt "babyklister" og alt denne mnd.

Puppene er mindre ømme nå også, typisk foran tantebesøk.

SKUFF!!! Jeg hadde ønsket meg sånn en baby til 40årsdagen i januar neste år!

Jeg har blitt gravid to ganger før på første forsøk, og håpet det skulle gå lettere nå, selv om jeg vet at alderen teller mot meg. Men jeg var tross alt 34 og 36 da jeg fødte de to barna våre, så jeg var ikke akkurat purung da heller.

Nei, da er det bare å vente på neste EL rundt 1. juni igjen....

Lykke til dere andre som har fått det til å klaffe denne pp! :-)

Håper jeg snart tusler etter til 1. trim!

(Kan noen av dere sende meg litt babystøv, værsåsnill......?)

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei det der er kjedelig altså... Men hvis du synes det er slitsomt å oppleve slikt bør du kanskje vente med å teste til mensen faktisk har uteblitt. Så slipper du å vite hvor mange som "kunne ha vært".

Lykke til videre! (Jeg har IKM i morgen og har spottet i 3 dgr nå, så jeg følger vel etter jeg også, men neste EL ca 25.mai...)

Skrevet

Jada, jeg burde sikkert vært kjempetålmodig og ventet til IKM med å begynne å teste.....

Men tålmodighet er ike akkurat min sterkeste side, og det er så leeeeeeeeeeeenge fra EL til IKM!

Da er der fristende å ta en test bare for å sjekke....

Hm....Er det bare jeg som er så utålmodig, tro??

Skrevet

Trenger litt trøst, så jeg dytter litt....

Skrevet

Huff, utålmodige er vel ikke den sterke siden når man går på vent og forsøker...

Men kan du gi meg et par tips...: Hva er "babyklister" og hvor får man tak i det? Og når det gjelder el, nå har jeg jo kun gått 24 dager fra 1. bl.dag til 1. bl.dag. Lurer på om jeg nå må regne 12 dager til el, eller 15 som har vært vanlig?? Syklusene er ikke helt stabile her, da..

Skrevet

Klart du skal få babystøv: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Trist å høre at det skal være så vanskelig for enkelte. Men gi ikke opp! Skal krysse fingrene for deg, og venter på deg i 1.trim. om en måneds tid. Lykke til!

Skrevet

Tror jeg ville starta sengegymnastikken senest 10 dagger etter 1.bld. var jeg deg. IKM skal vel være ca 14 dager etter el, så med 24 dagers syklus så kan jo el være rundt dag 10...? Har du prøvd å måle etter el? Min forrige syklus var 24 dager (jeg varierer fra 24 til 28), så denne gangen startet vi prøvinga på dag 9 og holdt så på hver dag. LH-stigninga fant jeg med cb el-test på dag 13 (som jeg tror tilsier 26 dagers syklus denne gangen, med ikm idag). Og spira satt.

(Var dette forståelig tro?)

Skrevet

... og: Bringebæret: er det helt avklart at du ikke er gravid?

Skrevet

Jeg blør så mye i dag at det er nok ikke håp. Har ikke testet mer, men regner det for sikkert at den ikke satte seg fast denne gangen.

Så jeg hopper med masse entusiasme inn i ny pp, og håper å finne deg på 1. tri når jeg kommer etter! Hold av en plass til meg og alle de andre, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...