Gå til innhold

hjelp til søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at dere her inne er utrolig flinke til å gi råd og komme med personlige erfaringer så jeg prøver meg. Jeg er muligens gravid igjen og dersom jeg er det må jeg få meg en sånn søskenvogn. Det blir da et år mellom barna og jeg vil ha en vogn jeg kan bruke lenge, helst så lenge begge bruker vogn.

Vogna må være stødig

Lett å trille (og ikke sånn kjempe tung)

Mulig å få inn i en vanlig bil (så litt liten når den legges sammen og lett og legge sammen er da en fordel)

Mulig å ha både bag til minsten og sportsdel til den største

Helst se litt fin ut (men ikke viktigst)

Noen tips og eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GT Safari! ;o)

den er liten, lett og kjempe lett å trille!!!! svinger av seg selv nærmest! :o) den har svingbart hjul osm også kan låses hvis du vil det.

den blir liten når du slår den sammen, dermed tar den liten plass... ;o)

den tar myyye mindre plass enn simo kombivogna vår i passat`en!!!

har så og si hel ligge stilling, heller bare bitte bitte litt...

jeg har kjøpt en billig softbag til lille nurket.. Carena sin og den går helt fint inn i GT vogna.. barna er atskilt med en vegg i mellom seg slik at de sitter litt mer for seg selv, ikke så lett for den største å ta på den lille.. og den største kan sitte helt, mens den lille kan ligge...

er ikke vendbart eller regulertbart håndtak på denne vogna...

har ikke fått prøvd den ordentlig enda da jeg har termin 5juni..

snuppa er da 19mnd når den minste er kommet til verden.. :o)

pris på ny vogn er ca.3999kr...

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en søskenvogn igår, en ny de hadde fått inn. Ligner veldig på Carena sin, bare at den har svingbart forhjul.Virket lett løfte osv.. Har ikke prøvd den enda med barn i da, men håper den er bra. heter titanium baby...

kostet rett under 2000kr..Passer med Carena sin softbag. På butikken sa de at det var en billigere versjon av GT safari(at den var veldig lik den også...)

Skrevet

nikita-verdens nydeligste+1til

Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Hei, jeg kjøpte den på Siljes i Fredrikstad. De er i kjeden babycare om ikke jeg tar feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...