Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 Hun sovnet i går litt senere enn vanlig, ca kvart over ni. Sov da frem til ti på ett.. Deretter har hun vært våken hver eneste time og spist og spist og spist.. Klokka tre kapitulerte jeg og tok henne over i senga vår slik at jeg i det minste kunne ligge mens hun spiste (sover vanligvis i egen seng på eget rom). En vanlig natt spiser hun tre ganger, i natt spiste hun åtte ganger mellom ett og ni. Prøver å gi henne det hun vil på dagen. Får grøt på morgen og kveld og prøver med diverse middag midt på dagen. Noen ganger spiser hun en hel posjon, noen ganger bare et på skjeer med grøt. Middag er foreløbig mest smaking og ikke så mye spising. Får alltid pupp i tillegg når hun spiser mat. Blir grønn av misunnelse når jeg ser innlegg der det er faste måltider og tider for dupper, pupp og mat. her er det et salig kaos og pupp nesten hele dagen + mat.. Råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9253151-november-for-en-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 10. mai 2007 #2 Del Skrevet 10. mai 2007 Vel......jeg har lest at det skal kunne gi bedre nattesøvn å øke tiden mellom måltider på dagen, slik at babyen spiser hver 4.time. -Men har ikke prøvd dette selv. Her går det vel 3 timer mellom måltidene på dagen stort sett. Er nok ikke så dumt å prøve å få til nogenlunde faste tider til mat på dagen, for disse små er vanedyr og rutiner gjør ting forutsigbart for dem og da føler de seg trygge. Når det går litt tid mellom måltidene så er de jo også mer sulten og spiser skikkelig istedenfor å småspise hver time eller annenhver. Kan det være hun hadde øking i natt?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9253151-november-for-en-natt/#findComment-9254051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå