Gå til innhold

Vil jeg få dekket bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart to år siden jeg fødte (la på meg 30 kg og har gått ned 35 kg siden den gang)

Jeg er 165 høy, og veier 55 kg. Jeg er med andre ord slank overalt, bortsett fra på magen. Jeg har virkelig gravidmage enda jeg trener regelmessig.

Jeg får den lille valken over buksekanten når jeg står, og når jeg sitter velter hele vomma ut over lårene.

Jeg sliter enormt med psyken pga dette, har enda ikke gått i bikini/bh foran noen (inkl mitt eget barn) og psykiateren jeg går til mente jeg burde spørre fastlegen om jeg kunne få det dekket..

Men så er jeg så utrolig redd for avslag, redd for at det ikke skal være stor nok 'heng' til å få det dekket :(

Noen som har fått det dekket mye pga det psykiske her?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke selv fått noe dekket(men har da heller ikke prøvd). Men mtp det du skriver,hvor mye du gikk opp og at du virkelig har gjort ditt beste for å prøve å få vekk det overflødige-sier jo litt da.

Jeg syns du ivertfall skulle prøvd å snakket med legen,så får du ivertfall ett klart svar på dette.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg tror så absolutt du vil få bukplastikk dekket! Jeg hadde et par-tre cm heng, og fikk det dekket, med en BMI på 29. 160 høy og 75 kg (ikke veldig feit selv om det kanskje kan se sånn ut sammenlignet m deg;) men jeg har veldig kraftig benbygning og mye muskler.. har trent mye, både nylig og tidligere, bla. bodypump og bodystep..) - og var ikke misfornøyd m særskilt annet enn magen..

Jeg gjorde det nå på onsdag, og føler meg litt mørbanket og krokrygget, men ved godt mot! :D Helt suverent dette! Kjempelykkelig nå, og kan bare sitte her å vente på å få se resultatet... må nok vente et par uker før jeg kan se hvordan jeg blir.... Hoven, øm og blå nå... og bittelitt sårt.. Føler meg veldig rastløs og utålmodig da, men må pent bare vente.......

Hovedsaken er at det er vel overstått!

De fjernet forresten nesten 2 kg hud...

Stå på, nesten alle som selv mener de kvalifiserer for det blir godkjent.. Det ser man ut fra å titte på sin egen mage kombinert m sunn fornuft. Og du er slank ellers, så da er du antagelig greit igjennom med det samme. Jeg måtte slanke meg litt før jeg ble "godkjent", klarte å gå ned 10 kg i forkant.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...