Gå til innhold

humørsyk, slapp og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare høre om jeg er alene om å være humørsyk, sliten, kvalm, glad, trist og alt omhverandre.

Har 0 lyst på NOE form for kos...vil helst ligge for meg selv i senga...har vært kvalm nå i 2 mnd. snart..(føles sånn).

Tror ikke sambo helt skjønner hva jeg går gjennom, vi kvinner i familien min reagerer VELDIG på hormonforandring..og jeg føler at jeg trygt kan si at det er mange maaange hormoner ute og går i kroppen min.

Men er jeg unormal? Er det uvanlig å ikke ha lyst på noe? Vil jo ha kos, men hviis han ligger intill meg blir jeg så vaaarm...og han skjønner ikke at jeg blir det.

Har eksamen snart(supert), 0 konsentrasjon og mest lyst til å sove dagen lang.

Jeg er ca 11uker på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...ingen som føler det slik?

Skrevet

Jo, jeg hadde det litt likt i mine to graviditeter. Orket ikke tanken på sex i begynnelsen, følte det som at jeg like gjerne kunne blitt voldtatt(unnskyld beskrivelsen). Derfor hadde vi pauser i noen mnd. før vi tok opp igjen sexlivet med fullbyrdet samleie. I mitt første svangerskap hadde vi nesten ikke sex fordi jeg ikke orket berøring der nede, jeg var livende redd for å miste + at jeg synes det var litt ekkelt at noe skulle inn i meg når det allerede "bodde" noen der inne. Litt merkelig, men det var slik jeg følte det.. Mannen min var fullt ut klar over mine følelser og at det ikke hadde noe med ham å gjøre, men at hormonene løp litt av med meg. Tror det er viktig at du og mannen din snakker ut om disse følelsene du har og at dere lager dere noen regler på hva slags kos du orker. Vi hadde det + at jeg var nøye med å prøve å tilfredsstille ham uten at han kom inn i meg. Det fungerte for oss de mnd. det trengtes. Men kommunikasjon er veldig viktig..

Lykke til.

Skrevet

Problemet er at jeg ikke orker tanken på å ta på han heller....bare føler meg personlig ikke noe særlig..og tanken på alt som har med sex å gjøre bare blir så ekkelt for tiden......skjønner jo at han har behov....men når man kaster opp og føler seg dårlig halve dagen så tenker jeg ikke særlig på å kose på han om kvelden. Vil bare sove hvis du skjønner......

Har prata masse med han om det, sliter en del med hormoner. Men alikevel så tror jeg han begynner å bli lei av at han aldri "får" noe......selv om han ikke egentlig maser.

Men jeg vil ikke en gang bare ligge og kose...kysse osv..fordi jeg er "vant" med at gutter da alltid vil ha sex.....*sukk*(nei han presser meg ikke, og det er vel derfor jeg føler meg så dum...fordi han gjør ingenting galt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...