Trollmor1 Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 Da er jeg akkurat kommet hjem fra en tur til Praha. Vant tur med Nytt og Nyttig, og tok med meg min mor (økonomisk svæært gunstig, hehe). Kan virkelig anbefales om noen får sjansen!!! Vi var med på guidet tur hver dag og hadde en kjempeflink guide! Det var første gang jeg var borte fra jentene såpass lenge, og det var jo litt tungt. Særlig hun eldste var litt på tuppa den dagen jeg skulle reise, Litago skjønte det nok ikke helt før jeg forsvant gjennom innskjekkingen. Nå gleder jeg meg vanvittig til de kommer hjem fra barnehagen- har ikke sett dem siden lørdag! Men det har vært godt å ha barnefri noen dager også, det inrømmer jeg gjerne. Har ikke akkurat vært avslappende ferie, da. Det blir mye trasking og lite søvn- eller sikkert mer søvn enn vanlig da, men lite for å være ferie... Har trålet alle krystallbutikker i hele Praha på jakt etter glass uten snirklete inngraveringer- har vel ikke helt samme smak som tsjekkerne, hehe. Føler meg hvertfall ganske sikker på at de glassene jeg ønsker meg ikke finnes i Praha- enda jeg fikk martini i nettopp et slikt glass første kvelden- er sikkert kjøpt i "utlandet" hihi. Nå har jeg vært ute i hagen og gravd og slitt i en times tid, så no skal jeg sette meg med bena opp til familien min kommer hjem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 10. mai 2007 #2 Del Skrevet 10. mai 2007 Åh! Det hørtes helt topp ut!! Min mor har vært på to sånne turer. Det er visst veldig bra har jeg hørt! -Litt morsomt, vi "kjenner" de som står bak Nytt og Nyttig... Fikk bryllupspresang og greier.. De går i samme menighet som svigers, så ser de stadig vekk.. hehe.. (veldig interessant, kanskje..) Kanskje jeg skal handle litt hos nytt og nyttig, da.. så jeg får meg en tur jeg og Og du, kan du ikke komme og grave litt i hagen min og?? DET er tiltak det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå