Gå til innhold

"blødning" / utflod ???? Er det vanlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har enda ikke helt klart å holde styr på dette med hvor mange uker jeg er på vei i forhold til babyen.... men jeg hadde mensen siste gang for 5 uker siden og oppdaget for 2 dager siden at jeg er gravid.

I går oppdaget jeg en liten rød/brun flekk i trusa.... og i dag har jeg hatt litt svakt (veldig svakt) rosa farget utflod (ikke mye). Noen som vet noe om det er vanlig? Jeg blir jo litt engstelig. Og hos legen fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte å kommer før i beg. juni.

Fortsetter under...

Hei

Takk for svar, det var beroligende! Godt å høre at det ikke er uvanlig.

Har du vært hos legen? Jeg fikk beskjed om at det ikke var noen vits i å komme før mellom 8 og 12 uker, og jeg syntes det var litt rart.... det er sikkert vanlig. Men når man ikke har vært gravid før, og ikke vet så mye om det hadde det vært litt betryggende å ha vært hos legen en tur!

:-)

Har ikke vært hos legen, men innom legekontoret, og fikk snakka litt med assistent-legen. Jeg fikk legetime til uka, for å finne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei. Jeg har aldri holdt styr på menstruasjonen min, så jeg husker ikke når jeg hadde den sist. Tipper 5-6 uker, men det kan være 3 mnd for alt jeg veit :-P Jeg ble lovt en skikkelig gjennomgang av alt jeg lurer på når jeg kommer til legen.

Sett deg opp på en legetime bare så du får spurt om det du lurer på:)

Det kan de jo ikke nekte deg:)

Annonse

helt normalt, men jeg dro til legevakta den eneste gangen jeg har blødd og de ba meg komme tilbake om det skulle hende flere ganger! ikke fordi det er unormalt, men bare for å være sikker på at alt går som det skal:) (fikk også lurt til meg en ultralyd pga av dette, så jeg er nesten glad for at jeg begynte å blø, selv om jeg ble veldig redd akkurat da:)

og forresten;) jeg fikk beskje av min lege at jeg ikke skulle tenke på svangerskapet i det hele tatt før i uke tolv, så da trenger du nok ikke lure så mye på det med at du fikk beskjed om å vente til uke åtte.. jeg var åtte uker på vei da jeg først dro til legen for å teste om jeg i det hele tatt var gravid:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...