Gå til innhold

Endelig dato for igangsetting

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag. Alt er fint og babyene er i overkant av 3 kilo nå. Hadde håpet de kunne løsne litt på hinner i dag, men jeg er så umoden at det er ikke mulig. Hvis jeg var helt desperat kunne de sette meg i gang med modningspille, men da måtte jeg gråte meg til det, sa legen som undersøkte meg. Og så desperat er jeg faktisk ikke.(bare nesten)

Men vi ble enige om at jeg skal møte på føden neste fredag for igangsetting. Endelig en dato å forholde seg til. Han trodde jeg ville gå i fødsel av meg selv før det, men jeg har mine tvil. Uansett max åtte dager igjen. Jeg er så lettet. Da blir de født i uke 38+2 og det får holde.

Jippi.

Fortsetter under...

Hørtes godt ut for deg:-). Jeg begynner selv å bli sliten og lei nå, og skal etter planen snittes 29.mai. Er da 37+2(37+6 i følge min termin), så litt spent på om jeg klarer å gå så lenge. Skal inn igjen til kontroll 21. mai, og blir kanskje snittet den uken i stedet. I går var småttisene 2440 og 2470 gram, så hvis jeg holder ut i 2 uker til mente de at de var litt i underkant av 3 kg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...