Venter på lite knøtt : ) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Ble det kontollert at alt var blødd ut? Hvor lenge etter en SA er det normalt å teste positivt på graviditetstester? (Altså hvor lenge beholder kroppen graviditetshormonet etter at man har mistet.) Håper noen kan hjelpe.
prøver3 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 hei. jeg hadde sa i august 06 og var da 7uker på vei. brgynte å blø,og ble derfor sendt til ul,der skjekket så de at det meste hadde kommet ut.. men det var noe igjen,så måtte utskrapes. ca 2uker etterpå var ikke graviditetstesten positiv lenger
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 har hatt 4 sa. Uke 5, uke 5 uke 5 og uke 7. var på ultralyd to av gangene, og den ene gangen så han at det var tomt, mens den andre gangen så han at det fremdeles var noe der. blødde da kraftig, og ble henvist til sykehuset en uke senere. der så de at alt var borte !! graviditetstesten ble negativ etter en uke da jeg var 7 uker. de andre gangene tok det bare et par dager.
2 tette - med flette Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Det er vanlig at det sitter igjen en stund altså.. Er ikke helt sikker på sa, men med den ma jeg hadde satt det igjen i hvertfall 6 uker etterpå.. Men det blir sikkert litt anderledes når man må skrape det ut..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå